یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار بارش باران، برف و رعدوبرق طی امروز تا یکشنبه در برخی استان‌ها از جمله تهران از ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف را خواهیم داشت که در استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری را خواهند داشت. سازمان هواشناسی برای هفته پیش‌رو، اغلب نقاط کشور را بارانی پیش‌بینی کرد. در برخی مناطق شاهد بارش برف نیز خواهیم بود. سازمان هواشناسی امروز - جمعه - در سواحل دریای خزر شمال شرق، بخش‌هایی از شرق و مرکز کشور برخی نقاط استان‌های...

وب‌گاه فرارو

در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف را خواهیم داشت که در استان‌های شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی بارش‌ها شدت بیشتری را خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در فینال جام رمضان استان قزوین میان تیم داوری با عوامل اجرایی درگیری و زد و خورد رخ داد. در فینال جام رمضان استان قزوین میان تیم داوری با عوامل اجرایی درگیری و زد و خورد رخ داد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از داوران، رئیس ورزش و جوانان شهر محمدیه قزوین است. گفتنی است که تیم داوران را به بیمارستان انتقال دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زرد با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز یکشنبه در کشور از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، برخی نقاط گردوخاک، در مناطق مستعد تگرگ، بارش برف در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی کشور با پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در 22 استان تا روز یکشنبه نسبت به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که در زمستان 1402 نرخ بیکاری در 21 استان کشور به زیر 10 درصد رسیده و تک رقمی شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد «کرمانشاه» بیشترین و «قزوین» کمترین نرخ بیکاری را در میان استان‌ها در زمستان 1402 داشته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان فرخی شهر یزد از مجروحان حادثه ترویستی راسک عیادت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت با حضور در بیمارتان فرخی یزد از مجروحان حادثه راسک عیادت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان نظامی پزشکی ایران، تعداد کل دندانپزشکان را در کشور اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهیدان حسن نژاد، سرسنگی و انتظاریان از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس آتش‌نشانی مهریز گفت: جسد یک جوان 24 ساله که از روز 13 نوروز امسال مفقود شده بود امروز در استخر کشاورزی در روستای طزنج در بخش مرکزی این شهرستان کشف شد. رییس آتش‌نشانی مهریز گفت: جسد یک جوان 24 ساله که از روز 13 نوروز امسال مفقود شده بود امروز در استخر کشاورزی در روستای طزنج در بخش مرکزی این شهرستان کشف شد. به گزارش عرشه آنلاین، " سید ابوالفضل حسینی منش " روز چهارشنب افزود: بعد از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی کاهش دما از فردا تا (25 فروردین) در نیمه شمالی کشور و آسمان تهران هم فردا ابری و بارانی خواهد بود.