یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد و محمد رضا تندروان به همکاری خود با یکدیگر پایان دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از بعدازظهر دوشنبه (27 فروردین) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح قرمز در پی بارش شدید باران در هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع چادرملو اردکان ابراز امیدواری کرد بتوانند لیگ برتری شوند.

وب‌گاه گسترش

طبق گفته عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران، مصرف بالای برق سبب ایجاد ناترازی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش ناگهانی برف در شهر بردستان استان یزد باعث شگفت زده شدن مردم این منطقه شد. بارش بارش ناگهانی برف در شهر بردستان استان یزد باعث شگفت زده شدن مردم این منطقه شد. به گزارش عرشه آنلاین، کاهش دما و بارش برف بهاری در برخی از نقاط کشورمان پیش از این توسط هواشناسی پیش بینی شده بود.

خبرگزاری تسنیم

کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال 1403 معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه شهداب یزد میزبان آینده‌داران والیبال ایران خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

یک ارومیه ای از شهداب یزد خود را به تیم ملی والیبال رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهر کتاب بهشتی، یکی از کتابفروشی‌های پرمخاطب و مرکزی تهران‌، به‌دلیل افزایش بهای اجاره ملک تعطیل شد. این خبر تأسف‌باری بود که روز شنبه 25 فروردین‌ماه، توسط روابط‌عمومی این شهرکتاب برای رسانه‌ها ارسال شد. خبری که نگاهی به پیشینه آن در تاریخ 16 بهمن‌ماه 1402، تأسف عمیق‌تری را برمی‌انگیزد.

خبرگزاری تسنیم

یک سالیست که سازمان محیط زیست با نادیده گرفتن حکم شرعی شکار و تاکید رهبر انقلاب بر لزوم توقف شکار، بدون پاسخگویی به نقدهای دانشگاهیان و بی‌توجه به ابعاد اجتماعی راه‌اندازی قرق‌های شکار برای واگذاری بیش از 45 قرق اختصاصی جدید به بخش خصوصی تلاش می‌کند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز یکشنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد، شرق هرمزگان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شرقی البرز، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در ارتفاعات رشته‌کوه البرز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرکتاب بهشتی، یکی از کتابفروشی‌های پرمخاطب و مرکزی تهران، به دلیل افزایش بهای اجاره ملک تعطیل شد. این خبر تأسف‌باری بود که روز شنبه 25 فروردین‌ماه، توسط روابط‌عمومی این شهرکتاب برای رسانه‌ها ارسال شد. خبری که نگاهی به پیشینه آن در تاریخ 16 بهمن‌ماه 1402، تأسف عمیق‌تری را برمی‌انگیزد. هنگامی که جمعی از ناشران و کتابفروشان در واکنش به تعطیلی شهرکتاب بهشتی که در مِلک فرهنگستان زبان و...

وب‌گاه فرارو

شهرکتاب بهشتی، یکی از کتابفروشی‌های پرمخاطب و مرکزی تهران، به دلیل افزایش بهای اجاره ملک تعطیل شد. این خبر تأسف‌باری بود که روز شنبه 25 فروردین‌ماه، توسط روابط‌عمومی این شهرکتاب برای رسانه‌ها ارسال شد. خبری که نگاهی به پیشینه آن در تاریخ 16 بهمن‌ماه 1402، تأسف عمیق‌تری را برمی‌انگیزد.

وب‌گاه عصر ایران

فتای یزد اعلام کرد که کلیه پیامک‌های حاوی لینک‌های با عناوین بسته معیشتی که از طرف دوستان و افراد معتبر برای شما ارسال می‌شود جعلی بوده و در صورت باز کردن لینک تلفن همراه شما هک شده و با وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی حساب‌های بانکی شما توسط هکر و کلاهبردار خالی خواهد شد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.