یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

از بعدازظهر دوشنبه (27 فروردین) با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور به‌تدریج در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بارش‌ها آغاز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی و خسارت به کشاورزان از طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی 100هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به 900هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف 600هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به 500هزار تومان می‌رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز یکشنبه (26 فروردین) در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رقابت های فوتبال لیگ دسته یک (جام آزادگان) در حالی هفته بیست و هفتم خود را آغاز می کند که تنها چهار تیم (خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان یزد، فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان) شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در زمانه‌ای به سر می‌بریم که هر چیز خوراکی‌ای بخواهیم بخوریم، یک دانشمندی از یک جایی سر بر می‌آورد و می‌گوید که به فلان دلیل و بهمان تحقیق، این خوراکی مضر است و اگر بخورید عمرتان نصف می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور، گفت: تردد‌های بین استانی از روز قبل از عید سعید فطر (20 فروردین) تا پایان روز جمعه 24 فروردین ماه، به 8 میلیون و 765 هزار تردد رسید. این آمار نسبت به تعطیلات عید فطر سال 1402، حدود 6 درصد کاهش و نسبت به همین ایام در سال 1401، حدود 10 درصد افزایش داشته است. وی افزود: استان‌های ایلام، یزد، هرمزگان و سیستان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی امروز، شنبه، 25 فروردین 3 هشدار سطح نارنجی هواشناسی، سطح نارنجی دریایی و زرد هواشناسی هواشناسی را صادر کرد. سازمان هواشناسی امروز، شنبه، 25 فروردین 3 هشدار سطح نارنجی هواشناسی، سطح نارنجی دریایی و زرد هواشناسی هواشناسی را صادر کرد. در هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شده درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی هشدار داده و زمان آن از یکشنبه، 26 فروردین تا چهارشنبه، 29 فروردین...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از جابجایی 1.6 میلیون نفر در تعطیلات عید سعید فطر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اگر مردم ببینند مسئولان و تریبون داران بویژه روحانیت در گفتار و عمل خود دچار تناقض هستند و سبک زندگی‌شان مغایر آن چیزی است که وعظ و خطابه می کنند باعث رویگردانی‌شان از نظام می شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: سرخ کردن مواد غذایی در دمای بالا موجب آزاد شدن عوامل خطرناکی در ترکیبات قندی و پروتئینی می‌شود و برای سلامتی بسیار مضر است. رئیس مرکز تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور گفت: سرخ کردن مواد غذایی در دمای بالا موجب آزاد شدن عوامل خطرناکی در ترکیبات قندی و پروتئینی می‌شود و برای سلامتی بسیار مضر است. به گزارش عرشه آنلاین، هدایت حسینی به مردم...