یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فعالیت دانشگاه بین‌المللی زاگرس را غیرقانونی اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از سمت غرب و شمال و شرق کشور از فردا تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از جابجایی 1.6 میلیون نفر در تعطیلات عید سعید فطر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرونشست زمین در برخی مناطق ایران پدیده تازه‌ای نیست، اما برداشت‌های بی‌حساب و کتاب از سفره‌های زیرزمینی حالا نرخ فرونشست ایران را با رکورد بی‌سابقه‌ای همراه کرده و خطر به بیخ گوش شهر‌ها و روستا‌های ایران رسیده است؛ به‌طوری که حالا رئیس بخش خطر‌پذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی نسبت به «نرخ سرسام‌آور» فرونشست در کشور هشدار می‌دهد و می‌گوید که ایران در رتبه دوم افزایش نرخ فرونشست در جهان...

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمه یزدی یکی از انواع غذاهای خوشمزه، لذیذ و اصیل یزد است که به روش‌های مختلف با مواد متنوعی درست می‌شود، این خورش خوش طعم برای پذیرایی و مهمانی‌ها مناسب است، قیمه یزدی که طرفداران زیادی دارد خیلی راحت درست می‌شود برای آشنایی کامل و مرحله به مرحله با طرز تهیه قیمه یزدی در ادامه با سایت 55آنلاین همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل تعزیرات حکومتی استان: تمام آرد‌های کشف شده تاریخ مصرف آن گذشته بوده که از طرف بازرسان مرکز بهداشت جمع آوری و طی صورتجلسه‌ای به مرکز بهداشت انتقال یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مسئولان در مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای دانشگاه علوم‌پزشکی یزد، گفته است که به‌طور کلی خطر سرطان‌زایی بر اثر حرارت بیش از حد در همه انواع ته‌دیگ‌ها وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان با حضور 12 ورزشکار برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز شنبه در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان همچنین در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان بازنشسته درباره وضعیت بیمه های درمانی به وزیر کار نامه نوشتند. به گزارش عرشه آنلاین، درخواست منتخبین کانونهای بازنشستگی کشوری از وزیر...

خبرگزاری تسنیم

مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان با حضور 12 ورزشکار برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای نوار شرقی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه و تقویت آن در روز سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی، پیش بینی کرد که رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای نوار شرقی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز دوشنبه و تقویت آن در روز سه‌شنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز (شنبه) اکثر مناطق کشور را فرا می‌گیرد.