یک‌شنبه 6 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی در شمال و جنوب از بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطابق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز و فردا بخش‌هایی از جنوب غرب کشور، برخی نقاط استان کرمان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های البرز مرکزی و شرقی، با رگبار باران و رعد و برق همراه است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان ملی بهره‌وری با اشاره به سهم 70 درصدی بهره وری از رشد اقتصادی طی سه سال گذشته گفت: در سه سال گذشته حدوداً 4.5 درصد رشد اقتصادی در کشور به طور متوسط داشتیم که از این رقم 3.5 درصد متعلق به رشد بهره وری کل عوامل تولید بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

دیدارهای فینال لیگ برتر مردان روزهای 16 و 18 فروردین برگزار می‌شود در صورت نیاز به مسابقه سوم، فینالیست‌ها روز 20 فروردین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گاه فرارو

روز‌های یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه 15 فروردین ابرناکی و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در کرمان، فارس، غرب و شمال هرمزگان و بارش پراکنده در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد با پیروزی قاطعانه مقابل حریفش شهرداری ارومیه در بازی تکراری، موفق به صعود به فینال رقابت های لیگ برتر والیبال ایران شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا به‌عنوان حریف فولاد سیرجان ایرانیان به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

وب‌گاه تابناک

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان، در سال‌های 1400 و 1401 و در سومین و چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست یافت و در سال 1402 به دنبال هت‌تریک قهرمانی است.

وب‌گاه ورزش سه

قطر پاسور تیم شهداب یزد گفت: اگر در طول مسابقات مرحله نیمه نهایی شادی کردم از مردم ارومیه عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گاه فرارو

در کاشان اقامت‌گاه‌ها و هتل‌ها و هم‌چنین مهامنسرا‌های زیادی در دسترس مسافران است. شما می‌توانید به صورت اینترنی هتل رزرو کنید و یا وقتی به مقصد رسیدید مناسب‌ترین اقامت‌گاه را انتخاب کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

قبل از عید خبری منتشر شد مبنی براینکه تایید طرح شفافیت توسط هیئت عالی نظارت اعلام شد. در این خصوص محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام تاییدیه خود را داده و ما منتظر نظر شورای نگهبان هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمعیت هلال احمر در برنامه صف اول به بیان توضیحاتی درباره اقدامات این جمعیت در سیل سیستان و بلوچستان، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، زلزله ترکیه، کمک به مردم غزه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

تیم شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا به‌عنوان حریف فولاد سیرجان ایرانیان به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای بارش باران در 17 استان کشور صادر شده است.