دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همچنین گفت: بیشترین میزان رزرو اقامت به استان خراسان رضوی و بیشترین رشد رزرو نسبت به سال گذشته به استان‌های فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مربوط بوده است. رزرو اقامت در استان هرمزگان فعلا مانند سال گذشته بوده است و بقیه استان‌ها نیز ثابت و یا کاهشی بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در حالی در آستانه سال 1403 قراردادیم که جهاددانشگاهی در چهل‌وسه سال از فعالیت خود همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه به دنبال ارائه دانش، فناوری و تجاری‌سازی و ایجاد زیرساخت فرهنگی موردنیاز آن درراه عزت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور قدم بردارد. این...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات، آراء 13 صندوق اخذ رای ابطال شد، اما در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. در لنجان نیز به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیأت مرکزی نظارت رأی نفر دوم ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه یافتند. سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های...

وب‌گاه الف

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: پرونده‌های 56 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید قرار گرفت که با توجه به آمار اخیر در مجموع انتخابات 189 حوزه انتخابیه مجلس مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه انتخابیه لنجان به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، رای نفر دوم این حوزه انتخابیه ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اداره کل هنر‌های نمایشی در گزارشی به ارائه آمار وضعیت هنرمندان تئاتر و تولید و اجرای آثار نمایشی در کل کشور پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

وب‌گاه گسترش

آخرین روزهای سال از راه رسیده و شور و هیجان برنامه‌ریزی برای سال جدید در دل‌ها زنده شده است. سفر، یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی از خستگی یک سال کار و تجربه لحظات شاد و خاطره‌انگیز در کنار خانواده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در 24 استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌ها نشان می‌دهد کمترین نرخ بیکاری در استان قزوین با نرخ 4.7 درصد به ثبت رسیده که کاهشی 3 درصدی در مقایسه با زمستان 1401 را تجربه کرده است.