دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی برای روز‌های سه شنبه 29 اسفند 1402 و چهارشنبه اول فروردین 1403 در برخی از استان‌های کشور اعلام کرد: استان‌های تحت تاثیر هشدار قرمز عبارتند از: ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان و همچنین استان‌های تحت تاثیر هشدار نارنجی شامل: مرکزی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آخرین جلسه هیات دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند. رییس جمهور شاخص‌های ارائه شده در این گزارش‌ها، درباره کاهشی شدن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در آخرین جلسه دولت در سال 1402 گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی در سالی که گذشت اقدامات مهمی را صورت داد و در برنامه هفتم توسعه ماموریت های مهمی را عهده دار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال 1403 هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، 185 باب کتابخانه عمومی در این ایام فعال خواهند بود. در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 در مجموع 185 باب کتابخانه عمومی در سطح کشور در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت این مجوز را داده که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیر دولتی واگذار شوند.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی مهدوی علی رغم مصدومیت همیشه همراه تیمش است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نود و هشتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان ثبت، معاونین و مدیران کل این سازمان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب،‌استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی باعث بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف می‌شود.