دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل گردشگری داخلی گفت: امسال در عید نوروز به دلیل بارش باران در بسیاری از استان‌ها امکان چادر زدن مسافران وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری در زمستان 1402 در رقابت میان استان‌ها، در استان قزوین با 4.7 درصد کمترین میزان را داشته و در استان کرمانشاه بیشترین نرخ را با 17.4 درصد به ثبت رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز گفت: از سفرهای غیر ضروری در بازه زمانی هشدار اجتناب کنید، به هیچ عنوان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطقی که مستعد وقوع سیلاب، زمین لغزش و رانش است مستقر نشوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: از اواخر امروز تا چهارشنبه این هفته در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد، طوفان لحظه ای و کاهش دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران از روز سه شنبه در نواحی غرب، جنوب و مرکزی استان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

اگر مخاطب روزنامه مردم اند و هدف کشف حقیقت و بیان واقعیت شنیده نشدن از جانب اصحاب قدرت نمی تواند توجیه توقف باشد. مهم دیده شدن نزد مخاطب است نه شنیده نشدن از جانب قدرت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار زمین و ویلا در استان های شمالی در سال‌جاری با رکود سنگین از سمت تقاضا روبه‌رو شد

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال کشور برگزار شد و تنها تیم شهداب از بین سه نماینده استان یزد در این لیگ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، برای تکرار مقام فصل گذشته فرصت دارد تا با رقبای مدعی، جدالی سختی را برگزار کند.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.

وب‌گاه ورزش سه

معادله بالای جدول لیگ یک تحت تاثیر نتیجه غیرمنتظره یکی از بازی‌های آخر سال قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور شاخص‌های ارائه شده در گزارش‌های اعضای دولت درباره کاهشی شدن روند تورم و رشد تولید و تجارت کشور را مایه خرسندی دانست و خطاب به مسئولان مربوط تاکید کرد به این مقدار اکتفا نکرده و تلاش‌شان را برای کاهش بیشتر نرخ تورم و تداوم رشد اقتصادی مضاعف کنند.