دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکارانم رویداد‌های متنوعی را برای جشنواره بین‌المللی قرآن کریم پیش‌بینی کرده‌اند که «حافظ‌شو» یکی از آن‌هاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان غربی خبر داد که پرواز مسیر ارومیه به تهران به دلیل نقص فنی لغو شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیین یسناخوانی گهنبار چهره همس پت میدیم گاه، پیش از برآمدن آفتاب در آتشکده یزد برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم عصر پنجشنبه 24 اسفندماه دومین ضیافت افطاری خود را با مدیران مسئول رسانه‌های مختلف برگزار کرد. سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم عصر پنجشنبه 24 اسفندماه دومین ضیافت افطاری خود را با مدیران مسئول رسانه‌های مختلف برگزار کرد. ابراهیم رئیسی در این جلسه حرف‌های ضدونقیضی زد. او برای رسانه‌های مستقل و آزاد خط مشی تعیین کرده و خواست که آنها هم دستاوردهای دولت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. در هفته گذشته در جبالبارز استان کرمان 5 زمین لرزه به ثبت رسید و بندرمقام استان هرمزگان با زلزله‌هایی به بزرگای بین 2.7 تا 3.7 لرزید. به گزارش عرشه آنلاین جبالبارز استان کرمان با زلزله‌هایی به بزرگای 3.5، 2.9، 2.8 و دو زلزله به بزرگای 3.2 لرزید، ضمن آنکه...

خبرگزاری تسنیم

درحالی که در آستانه سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در جاده تهران مشهد خواهیم بود، متأسفانه فنس‌کشی و ایجاد زیرگذر برای عبور یوزپلنگ ایرانی در محور عباس‌آباد میامی همچنان انجام نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید از دوشنبه شب وارد کشور می‌شود کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی جدید از دوشنبه شب وارد کشور می‌شود

وب‌گاه فرارو

مهرداد بذرپاش گفت: در طول تاریخ کم نداشتیم افرادی که در آسمان‌ها بسیار معروف‌تر و پرآوازه‌تر بودند تا روی زمین. در تاریخ کشور ما در برخی مقاطع و برخی مکان‌های خاص عروج‌های الهی اتفاق افتاده است.

وب‌گاه ورزش سه

شهداب یزد قبل از سومین قهرمانی در انتظار یک هت‌تریک دیگر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر عراقی مقیم ایران برای فرار از دست خواستگار سمجش، نقشه ربودن خودش را کشید اما فکرش را نمی‌کرد که این ماجرا برایش دردسرساز شود. دختر عراقی مقیم ایران برای فرار از دست خواستگار سمجش، نقشه ربودن خودش را کشید اما فکرش را نمی‌کرد که این ماجرا برایش دردسرساز شود. به گزارش عرشه آنلاین، چند روز قبل جوانی از اتباع عراقی قدم در اداره پلیس تهران گذاشت و از ربوده شدن دختر موردعلاقه‌اش خبر داد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از مرگ پنج نفر و مصدوم شدن سه نفر در پی برخورد دو خودرو در محور دارخوین - خرمشهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه لرستان گفت: کمیته رصد و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی هم به وظیفه قانونی خودش عمل کند، کلیپ‌هایی در فضای مجازی پخش می‌شود، اینها بررسی شود، اگر صحیح هستند، کسانی که تخلف کرده‌اند در موردشان اقدام قانونی صورت گیرد، اگر صحیح نیستند، به افکار عمومی توضیح داده شود، سلامت انتخابات بحث مهمی است، هر کسی به‌اندازه یک رأی تخلف کرده باشد باید بر اساس قانون با او برخورد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین گزارش مرکز آمار حاکی از آن است که تورم ماهانه کل کشور در بهمن امسال به 1.4 درصد رسیده است. البته این رقم یک تصویر از تورم کل کشور است.

وب‌گاه ورزش سه

دور اول پلی‌آف لیگ برتر والیبال بسیار جذاب و نزدیک دنبال شد.