دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام دولت، تمامی استان‌ها تا پایان سال به سامانه خودنویس متصل می‌شوند، اما هنوز اطلاعات معاملات مسکن به صورت کامل در این سامانه بارگذاری نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیرو مصوبه ستاد مدیریت بحران استان یزد و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مدارس این استان پنجشنبه بصورت غیر حضوری برگزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

پیرو مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان به علت بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و همکاری در مدیریت مصرف گاز، تمامی مدارس در سطح استان، فردا 5 شنبه 10 اسفند ماه تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد. سازمان هواشناسی در گزارش خود با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، ماندگاری هوای سرد، کولاک برف و مه امروز، نُه اسفند،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی ابراهیم بازیان را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های پاس گرگان، چادرملو اردکان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، طبیعت و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است. هر چقدر دی و بهمن در سرما و بارش بی‌فروغ بودند، اسفند در حال جبران است. وارد نهمین روز ماه اسفند شده‌ایم و برای امروز و آخر هفته پیش‌بینی‌ها از بارش‌های جدی باران و برف در بیش از 20 استان کشور خبر می‌دهد. اما برخی‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار سطح قرمز هواشناسی برای سیستان وبلوچستان صادر شده همچنین بارش برف و کولاک تا پایان هفته در نواحی شرقی و شمالی کشور ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

464 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، تاکید کردند: تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های پاس گرگان، چادرملو اردکان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، طبیعت و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با کاهش شدید دما، صد‌ها پرنده مهاجر غاز وحشی (باکلان) چند روزی است حوالی یک دکل مخابراتی در کیلومتر هفت جاده رفسنجان - یزد در شمال استان کرمان جمع شده اند که تعدادی از آنان زخمی یا تلف شده اند و نیازمند تیمار نیز هستند.

وب‌گاه الف

در بیانیه 464 تن از مدیران مسئول رسانه‌های کشور عنوان شد که تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

این اتومبیل در یزد به اتومبیل مشدی ممدلی (مشهدی محمدعلی) معروف است و مالک آن... که در حال حاضر سعی دارد با تهیه یکی دو حلقه لاستیک مجدداً اتومبیل 45 ساله‌ی خود را به کار اندازد گفت: «من این اتومبیل را در سال 1922 به 600 تومان خریدم... رؤسای کمپانی [فورد] ضمن ارسال عکس اتومبیل به آمریکا اظهار علاقه کرده‌اند این اتومبیل را به قیمت 20 هزار تومان خریداری و برای نگهداری در موزه‌ی اتومبیل‌های...