دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تأمین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شهرهای جدید 60 درصد جهش داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دفتر سابق رئیس‌جمهور گفت: هیچ راهی جز صندوق رای نداریم کسانیکه تردید دارند بدانند سرنوشت کشور با صندوق رای رقم می خورد و با صندوق رای قهر نکنند باید بدانیم اگر بخواهیم مشکلات کشور و سیاست خارجی حل بشود این امر با مشارکت بالا بدست می‌آید.

وب‌گاه الف

برداشت‌ها این بود که شاید سرمای شدید هوا در ساعات اولیه صبح روز جمعه و پس از یک بارش سنگین برف، مانع از حضور مردم در همان دقایق اولیه در شعبه های اخذ رای شود اما سرما و یخبندان هم حریف مردم دارالعباد یزد نشد و آنها در همان دقایق اولیه رای گیری در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مرکز مدیریت راه های استان کرمان اعلام کرد که جاده مواصلاتی شهربابک - انار و نیز چترود راور در شمال کرمان که شب گذشته مسدود شده بود، صبح امروز (جمعه) بازگشایی شد.

وب‌گاه الف

معاون گردشگری کشور از تصویب یک مصوبه در امور روزه و حجاب برای نوروز 1403 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از هفته آینده وارد کشور شده و طی امشب و فردا شاهد کاهش دمای هوا در برخی از مناطق خواهیم بود. مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از هفته آینده وارد کشور شده و طی امشب و فردا شاهد کاهش دمای هوا در برخی از مناطق خواهیم بود. به گزارش عرشه آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: فردا جمعه 11...

وب‌گاه فرارو

«بدون‌شک خدمت به مسافران را وظیفه خود می‌دانیم؛ اما رفتار برخی مسافران در مواقعی، چون پیاده‌نشدن از هواپیما برای اعتراض به تأخیر پرواز یک جرم مسلم است که مانع خدمت‌رسانی به سایر مردم می‌شود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از یخبندان در 28 مرکز استان کشور برای روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فردا در 28 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی برای فردا، جمعه، یخ‌بندان در 28 مرکز استان را پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فینال برترین‌های رنکینگ تپانچه سال 1402 امروز (پنجشنبه)، 10 اسفند ماه در سالن فینال مجموعه تیراندازی برگزار شد. امتیاز این مسابقات در رنکینگ کشوری تیراندازان تاثیر دارد و همچنین امتیازات آن در انتخاب نفرات تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان برزیل که فروردین ماه برگزار می‌شود، محاسبه خواهد شد. رده بندی نفرات اول و هشتم در پایان این مسابقات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از هفته آینده وارد کشور شده و طی امشب و فردا شاهد کاهش دمای هوا در برخی از مناطق خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 پرواز در مسیر تهران - یزد به دلیل مداخلات جوی لغو شدند. 2 پرواز در مسیر تهران - یزد به دلیل مداخلات جوی لغو شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از لغو دو پرواز در مسیر تهران - یزد به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از لغو 2 پرواز در مسیر تهران - یزد به دلیل مداخلات جوی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز فیلمی از بارش برف در شهر گرمسیری یزد در صفحات محلی منتشر شده است. موج قوی بارش‌ها در کشور همچنان ادامه دارد.