دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، بارش‌ها تا پایان هفته (11 اسفند ماه) در شمال و شمال شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی نسبت به کولاک برف در 23 استان، تشدید بارش در پنج استان و وزش باد شدید در جنوب کشور هشدار داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران می‌گوید با وجود این‌که تعداد تیم‌های لیگ برتر زنان امسال کمتر شده بود، اما کیفیت تیم‌ها و رقابت‌ها بالا رفته بود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم رویایی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر والیبال زنان معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخش نمایشنامه‌نویسی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که با عنوان «قصه نمایش» ویژه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال برگزار شد، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ بانوان کشور "گیلان کاپ"، امروز سه‌شنبه با قهرمانی "فرشته اقتداری" در رشت پایان یافت.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال سایپا تهران با شکست مهرسان در سومین دیدار فینال لیگ برتر زنان به مقام قهرمانی این رقابت‌ها در سال 1402 دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ بانوان کشور، گیلان کاپ، امروز سه‌شنبه با قهرمانی فرشته اقتداری در رشت پایان یافت.

وب‌گاه ورزش سه

در لیگ برتر نوجوانان والیبال ایران اتفاق فوق العاده عجیبی افتاده است.

وب‌گاه ورزش سه

شهرداری ارومیه می خواهد در سالن غدیر جشن صعود بگیرد.

وب‌گاه گسترش

در نشست خبری معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی که در تاریخ یکم اسفند امسال در ساختمان شهید دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، به موضوعاتی اشاره شد. این موضوعات شامل سامانه "خودنویس"، طرح نهضت ملی مسکن و پروژه مسکن اقتصادی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (سه‌شنبه 8 اسفند) در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها از اواخر وقت امروز موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و...

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان شهداب روز خوبی را در دربی یزد پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از امروز در برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و ارتفاعات شرقی زاگرس بارش برف و باران و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ماندگاری هوای سرد تا روز جمعه خبر داد و نسبت به بارش برف، کولاک و مه‌گرفتگی هشدار داد.