دوشنبه 7 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری گنبد در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

وب‌گاه ورزش سه

فرهاد قائمی، ستاره تیم والیبال شهرداری گنبد دچار مصدومیت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بهمن ماه تورم ماهانه اقلام خوراکی در تمام استان‌های کشور نسبت به دی ماه کاهش یافته است. علاوه بر این در بهمن نرخ تورم خوراکی‌ها در 20 استان کشور منفی بوده و قیمت آن‌ها در مقایسه با دی ارزانتر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از صبح جمعه شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 11 اسفند برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، از سامانه مدیریت ریسک فساد وزارت امور اقتصادیی و دارایی امروز چهارشنبه نهم اسفند 1402 رونمایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این اتومبیل در یزد به اتومبیل مشدی ممدلی (مشهدی محمدعلی) معروف است و مالک آن... که در حال حاضر سعی دارد با تهیه‌ی یکی دو حلقه لاستیک مجددا اتومبیل 45 ساله‌ی خود را به کار اندازد به خبرنگار ما گفت: «من این اتومبیل را در سال 1922 به 600 تومان خریدم... روسای کمپانی [فورد] ضمن ارسال عکس اتومبیل به آمریکا اظهار علاقه کرده‌اند این اتومبیل را به قیمت 20 هزار تومان خریداری و برای نگهداری در...

وب‌گاه عصر ایران

انشاالله مردم همچون گذشته پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و نشان خواهند داد که علی رغم تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی حساب اصل انقلاب، اسلام و ولایت را با مسائل دیگر جدا می‌دانند و ثابت خواهند کرد که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پایبندند و جایگزینی برای جمهوری اسلامی قرار نمی‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. به گزارش عرشه آنلاین، حسین ظفری، سخنگوی...

خبرگزاری تسنیم

48 دفتر بسیج دانشجویی مراکز علوم پزشکی کشور در بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات نکاتی را در خصوص تبیین اولویت های نظام سلامت کشور مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق گزارش‌های رسمی نرخ تورم خوراکی‌ها در 20 استان کشور نزولی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

«در جستجوی آداب آبادانی»؛ در مکتب معماری یزد به قلم دکتر محمدرضا اولیا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 20 استان از ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تاکید کرد: از سفرهای غیرضروری به دلیل شرایط جوی پرهیز کنید