پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری تسنیم

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2024 در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم سایپا به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مسابقه که با حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد و تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 18 بر تیم کویت غلبه کرد. در روز دوم رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا از ساعت 14، تیم‌های الریان اسپورت کلاب قطر و کَم ایر افغانستان به مصاف هم می‌روند. همچنین نماینده استان یزد...

خبرگزاری مهر

تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی در دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به نخستین برد خود دست یافت.

وب‌گاه فرارو

راننده اسنپ که به یک مسافر 12ساله دختر در یزد تجاوز کرده بود، به اعدام محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

راننده اسنپ که به یک مسافر 12ساله دختر در یزد تجاوز کرده بود به اعدام محکوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حکم اعدام برای راننده اسنپ متجاوز به کودک 12 ساله در یزد صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده اسنپ که به یک مسافر 12ساله دختر در یزد تجاوز کرده بود به اعدام محکوم شد. راننده تاکسی که به یک مسافر 12ساله دختر در یزد تجاوز کرده بود به اعدام محکوم شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بر اساس حکم صادره توسط دادگستری استان یزد، متهم متولد 1379 و راننده، که دارای پرونده دیگری در مهریز بوده به ادعای خودش به دلیل مصرف ماده مخدر شیشه، بعد از سوارکردن یک دختر 12ساله مرتکب تجاوز به عنف شده...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سازمان بورس، تاکنون مجامع 9 شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت برگزار شده است

وب‌گاه الف

راننده اسنپ که به یک مسافر 12ساله دختر در یزد تجاوز کرده بود به اعدام محکوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار ویژه و مشاور رئیس سابق سازمان بورس در امور سهام عدالت از برگزاری 7 مجمع شرکت سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

بعد از گذشت سال‌ها که بارش‌های یک‌سال‌آبی در ایران کمتر از 250 میلیمتر به‌ثبت می‌رسید، در سال آبی جاری با رسیدن بارش‌های کشور به 250 میلیمتر، رشد 2درصدی بارش‌ها را نسبت به میانگین 55ساله شاهد هستیم.

وب‌گاه الف

بازگرداندن 919 هزار درهم در پرونده تخلفات ارزی یک شرکت در کرج به بانک شاکی، ضبط سه دستگاه کشنده قاچاق در ماکو، ضبط 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان و جلوگیری از قاچاق 28 هزار لیتر سوخت در یزد از اخبار امروز تعزیرات هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین روز از بیست و ششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2024، از ساعت 11 صبح امروز (دوشنبه 19 شهریور) در سالن شش هزار نفری شاهدیه پیگیری خواهد شد. بر این اساس تیم‌های اسپورتینگ کلاب از کشور کویت و جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی از کشور اندونزی از ساعت 11 صبح در نخستین دیدار امروز به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را «حامد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بعد از گذشت سالها که بارش‌های یک‌سال‌آبی در ایران کمتر از 250 میلیمتر به‌ثبت می‌رسید، در سال آبی جاری با رسیدن بارش‌های کشور به 250 میلیمتر، رشد 2درصدی بارش‌ها را نسبت به میانگین 55ساله شاهد هستیم.