پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

اروین انگاپت، ستاره والیبال جهان که در مسابقات باشگاه‌های آسیا با تیم جاکارتا اندونزی شرکت کرده، با اشاره به جو فوق العاده رقابت‌های یزد، گفت: در این مسابقات برای کسب مدال تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

رییس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ما با هیچ کمبود دارویی مواجه نبودیم، گفت: بیش از 4 میلیون و 120 هزار خدمت در ایام اربعین توسط هلال احمر انجام شد و بیش از 418 مصدوم را منتقل کردیم و هیچ گونه بیماری واگیر دار نداشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روز افتتاحیه مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا چندین مرتبه برق سالن قطع شد.

خبرگزاری تسنیم

قطر پاسور تیم شهداب یزد با اشاره به اینکه در این مسابقات دو تیم ایرانی نماینده والیبال ایران هستند گفت: برای دفاع از آبروی والیبال ایران به میدان می‌رویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، راه یافتگان مرحله نهایی دو بخش فیلم و ایده از سوی هیات‌های انتخاب مشخص شدند. براین اساس در بخش فیلم با نظر نادره ترکمانی، داریوش یاری و احسان صدیقی، 18 نوجوان از 11 استان کشور موفق به حضور در مرحله نهایی شدند. اسامی نوجوانان یاد شده عبارتست از: مهدی خاتمیان از استان البرز، محمدمهدی فتاحی از استان گیلان، سید علی موسوی از مشهد، سجاد سرداری نیا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد سازمان هواشناسی از آغاز فعالیت سامانه بارشی خبر داد به گزارش عرشه آنلاین؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری موسمی در 10 استان برای شرق کشور و بخش‌هایی از مرکز طی 3 روز آینده وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ثبت‌نام عمره پاییزی در تهران و 15 استان دیگر آغاز شد. اعزام متقاضیانی که در این دوره ثبت‌نام کنند از 28 شهریورماه انجام می‌شود و تا پایان آذر 1403 ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به اجرای طرح همسفران خورشید، از ارائه خدمات امدادی به بیش از 127 هزار نفر خبر داد.

خبرگزاری مهر

همه تصور می‌کنند چون گیلان منطقه‌ای کاملا آباد و سرسبز است و کشاورزی و ماهی‌گیری در آن رونق دارد نیازمند محسوب نمی‌شود اما یک گروه جهادی نیازهای مختلفی را در آنجا شناسایی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم شهداب یزد معتقد است هنوز برای ارزیابی تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا زود است، اما چهار تیم اصلی شانس قهرمانی دارند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان اعلام کرد که تیمش با برنامه‌ریزی منظم و تمرینات فشرده، آماده رقابت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیاست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص محرومیت صابر کاظمی گفت: این تصمیم بر اساس حق‌الناس گرفته شده و تأکید کرد که دوران تصمیم‌گیری گروه‌های خاص به پایان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان گفت: استراتژی‌مان این است که در مرحله اول بازی به بازی جلو برویم.