جمعه 30 شهریور 1403

یمن: کلیدهای پیروزی در برابر اسرائیل را در اختیار داریم

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
یمن: کلیدهای پیروزی در برابر اسرائیل را در اختیار داریم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و آماده رویارویی طولانی مدت با اسرائیل است.

سرتیپ «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن امروز پنجشنبه بر موضع اصولی و قاطع این کشور در حمایت از مسئله فلسطین و مسجدالأقصی و حمایت از مردم مظلوم غزه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و آماده رویارویی طولانی مدت با رژیم غاصب صهیونیستی، وفاداران و حامیان این رژیم است.

العاطفی گفت: رویارویی ما با رژیم نازیست صهیونیستی اصلی است که در اعماق وجود ما ریشه دارد و ما می‌دانیم که با وجود همه جانفشانی‌ها، این یک وظیفه دینی مقدس است.

خبر مرتبط حمایت تمام قد انصارالله یمن از حزب‌الله لبنان

معاون نهاد سازمان اطلاع رسانی انصارالله یمن با اشاره به تهدیدهای اسرائیل برای به راه انداختن جنگ گسترده علیه لبنان گفت: در هر نبردی در کنار حزب الله هستیم.

وی افزود: ما کاملا آماده جنگ و رویارویی قدرتمند هستیم و اراده و تصمیم برای ورود به جنگ بی‌امان را داریم و به همه گروه هایی که برای فتنه‌انگیزی و ایجاد هرج و مرج (در داخل یمن) و منحرف کردن ما از حوادث غزه تلاش می‌کنند، هشدار می‌دهیم.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

یمن: کلیدهای پیروزی در برابر اسرائیل را در اختیار داریم 2