سه‌شنبه 24 مهر 1403

یکهزار بسته گوشت قرمز در تبریز توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
یکهزار بسته گوشت قرمز در تبریز توزیع شد

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: این مجموعه در راستای عمل به توصیه مقام رهبری برای اجرای رزمایش مواسات، یکهزار بسته گوشت قرمز گرم بین اقشار آسیب پذیر این شهر توزیع کرد.

کریم قدرتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح در قالب رزمایش همدلی مومنامه انجام گرفت و طی آن گوشت موردنیاز و اقلام بسته بندی شده برای توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان اقتصادی کرونا تامین و توزیع شد.

وی اظهار داشت: در جلسه ای که با مسئولین سپاه عاشورا تشکیل شد، توانستیم در قالب این رزمایش خداپسندانه بسته های گوشت شناسنامه دار را در مدت دو روز در بین نیازمندان توزیع کردیم.

قدرتی اضافه کرد: این رزمایش مومنانه با مشارکت و همکاری کشتار کنندگان بخش خصوصی و کارکنان خدوم سازمان کشتارگاه انجام گرفت و به وسیله خودروهای حمل گوشت سازمان توزیع گردید.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال مثل همیشه ماه پربرکتی بود و خیرین همچون گذشته آستین ها را بالا زده و در این روزهای سخت به یاری نیازمندان شتافتند، از همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران برای تامین مایحتاج زندگی اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد.

قدرتی ادامه داد: سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز پیش از این نیز در قالب پویش رحمت به تعداد 3 هزار بسته گوشت شناسنامه دار بین آسیب دیدگان اقتصادی کرونا در شهرستان تبریز توزیع کرده بود.

*س_برچسب‌ها_س*