جمعه 15 تیر 1403

یک رقیب قلدر برای تنها سرمربی یونانی لیگ برتر

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک رقیب قلدر برای تنها سرمربی یونانی لیگ برتر

مهدی تارتار و مارینوس اوزونیدوس دو گزینه سرمربیگری تیم سیرجانی هستند.

به گزارش ورزش سه، پس از توافق محرم نویدکیا با مس رفسنجان برای فصل آینده، یک گزینه از جمع مربیان موردنظر گلگهر کنار رفت و حالا مدیران باشگاه باید تکلیف مارینوس اوزونیدوس، سرمربی مشهور یونانی را مشخص کنند.

اوزونیدوس فصل گذشته از فوتبال یونان به لیگ برتر خلیج فارس پیوست تا رویاهای گل‌گهر سیرجان را عملی کند اما بعد از نتایج درخشان اولیه، تیم او افت کرد و در نهایت در جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

او برای فصل آینده تحت قرارداد گل‌گهر است اما نتایج ضعیف فصل گذشته باعث شده تا مدیران باشگاه بررسی سایر مربیان را هم در دستور کار خود قرار دهد.

دیگر گزینه ایرانی سرمربی‌گری گل‌گهر، مهدی تارتار است. تارتار که در حال حاضر باتجربه‌ترین سرمربی شاغل در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، فصل گذشته توانست بهترین رتبه تاریخ ملوان را به دست آورد؛ تجربه و نتایج خوب در سال‌های گذشته او را به گزینه‌ای جذاب برای گل‌گهر تبدیل کرده است.

تصمیم‌گیری نهایی در مورد سرمربی جدید گل‌گهر در چند روز آینده انجام خواهد شد و انتخاب بین اوزونیدوس و تارتار، چالش اصلی مدیران باشگاه است.

در نهایت، انتخاب بین دو گزینه اوزونیدوس و تارتار نه تنها بر اساس کارنامه و تجربیات گذشته، بلکه بر اساس آینده‌نگری و اهداف بلندمدت باشگاه گل‌گهر خواهد بود چرا که این تیم قصد دارد دوباره به جمع مدعیان بازگردد.

هواداران این باشگاه هم بی‌صبرانه منتظر اعلام رسمی سرمربی جدید هستند و امیدوارند با این تصمیم، تیمشان بتواند فصل آینده نتایج بهتری کسب کند و دوباره به جمع مدعیان بازگردد.

یک رقیب قلدر برای تنها سرمربی یونانی لیگ برتر 2