یک‌شنبه 10 تیر 1403

یک مفقودی در سیل سوادکوه / جسد یک زن در قائمشهر کشف شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
یک مفقودی در سیل سوادکوه / جسد یک زن در قائمشهر کشف شد

در سیل سواد کوه یک نفر مفقود شده است و جسد یک زن کشف شد در سیل سواد کوه یک نفر مفقود شده است و جسد یک زن کشف شد به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به اعلام مفقودی پنج نفر در حادثه سیل اخیر شهرستان سوادکوه گفت: جسد یکی از این مفقودان در مسیر رودخانه تلار در قائمشهر کشف و از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از افرادی که گمان می‌شد در سیل مفقود شده‌اند نیز...

در سیل سواد کوه یک نفر مفقود شده است و جسد یک زن کشف شد

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران با اشاره به اعلام مفقودی پنج نفر در حادثه سیل اخیر شهرستان سوادکوه گفت: جسد یکی از این مفقودان در مسیر رودخانه تلار در قائمشهر کشف و از آب بیرون کشیده شد و سه نفر از افرادی که گمان می‌شد در سیل مفقود شده‌اند نیز در بیمارستان بستری هستند.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران روز پنجشنبه اظهار کرد: پس از حادثه سیلاب سه‌شنبه 5 تیر در شهرستان سوادکوه مفقودی پنج نفر از سرنشینان خودروها به هلال احمر گزارش داده شد و امدادگران برای یافتن این مفقودان و کمک‌رسانی اعزام شدند.

وی افزود: پس از جست‌وجوها و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سه نفر از پنج مفقودی این حادثه زنده هستند و پس از مصدومیت در سیل برای مداوا به بیمارستان منتقل شده بودند. بنابراین تعداد مفقودی‌ها 2 نفر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: پیکر یکی از این 2 مفقودی که بانوی 25 ساله بود عصر روز گذشته - چهارشنبه - از رودخانه تلار در قائمشهر از آب بیرون کشیده شد.

فخاری گفت: پس از وقوع حادثه سیل و آب‌گرفتگی محور سوادکوه و منطقه پل‌سفید 6 تیم امدادی و 17 تیم پشتیبان از شعب معین سوادکوه شمالی، قائمشهر، ساری، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، بابل، بندپی و آمل به منطقه اعزام شدند.

به گفته فخاری هفت تیم آنست و 2 تیم واکنش سریع هم از استان تهران در محل حادثه مشغول خدمات‌رسانی شدند.

وی اظهار کرد: 208 نفر حادثه دیده از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند و اسکان31 نفر، انتقال 61 نفر انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 68 نفر نجاتگر داوطلب، 43 نفر خودرو آمبولانس، هفت دستگاه خودرو کمک‌دار سبک، 12دستگاه خودرو ست نجات، 2 دستگاه خودرو آنست، هفت دستگاه خودروسواری در این حادثه سیلاب فعال بودند.

حوالی ساعت 20 و 30 دقیقه سه‌شنبه پنجم تیر پس از بارندگی‌های شدید در مناطقی از ارتفاعات مازندران از جمله سوادکوه جریان‌های سیلابی ایجاد شد و خساراتی بر جا گذاشت.

سیل در محدوده طالع‌رودبار سوادکوه منجر به حرکت کردن انبوهی از واریزه‌های کوهی و سنگ‌ها از ارتفاعات به سمت جاده شد و تعداد زیادی از خودروها زیر این آوردهای سیلابی دفن شدند.

منبع: رکنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

یک مفقودی در سیل سوادکوه / جسد یک زن در قائمشهر کشف شد 2