شنبه 15 اردیبهشت 1403

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با سپاهان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با سپاهان

مدافع راست پرسپولیس در آستانه محرومیت از بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم است. مدافع راست پرسپولیس در آستانه محرومیت از بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم است. به گزارش عرشه آنلاین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

مدافع راست پرسپولیس در آستانه محرومیت از بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم است.

به گزارش عرشه آنلاین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

منبع: همشهری آنلاین

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با سپاهان 2