جمعه 20 مهر 1403

10هزار تن آسفالت در معابر منطقه8

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
10هزار تن آسفالت در معابر منطقه8

عملیات آسفالت ریزی در منطقه هشت به 10 هزار تن رسید و تا پایان تابستان 245 هزار متر مربع از معابر این منطقه با 30 هزار تن آسفالت، نوسازی می‌شود.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر بهسازی و نوسازی 78 هزار متر مربع تراش و روکش آسفالت در منطقه8 تهران گفت: پیش از این اقدام عمرانی، عمر آسفالت در بسیاری معابر منطقه به بیش از 10 سال می‌رسید که با آغاز نهضت آسفالت ریزی و طبق پیش‌بینی ها، تا پایان تابستان معابر این منطقه با 30 هزار تن آسفالت بهسازی و نوسازی می‌شود.

شهردار منطقه8 بهسازی آسفالت را به عنوان یکی از اساسی‌ترین مطالبات شهری دانست و افزود: بر اساس رصد و پایش میدانی، در این اقدام تعداد بهسازی و نوسازی 150 معبر در دستور کار قرار دارد که تاکنون توزیع 10هزار تن آسفالت به متراژ 78 هزار متر مربع در سطح محلات منطقه هشت انجام شده است.

تنهایی رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم در راستای انجام با کیفیت و مطلوب آسفالت را پراهمیت دانست و گفت: در این طرح، علاوه بر آسفالت ریزی مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت همزمان در محلات انجام می‌شود.

شهردار منطقه8 عملیات بهسازی معابر و محلات این منطقه را از برنامه‌های توسعه محله‌ای و اولویت دار در حوزه عمرانی و خدماتی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار حدودی 215 میلیارد ریال در منطقه8 در حال اجرا است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه8 با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان به ویژه در زمینه بهسازی معابر شهری گفت: تلاش مدیریت شهری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت در معابر منطقه8، یکی از مطالبات به‌حق شهروندان در این محدوده را محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری