پنج‌شنبه 19 مهر 1403

1200 پرس غذای حضرتی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
1200 پرس غذای حضرتی بین بیماران کرونایی خراسان شمالی توزیع می شود

با شیوع کرونا و لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، آستان قدس رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

سهم خراسان شمالی از این غذای متبرک حرم امام رضا (ع) یک هزار و 200 پرس است که 500 پرس در بیمارستان امام حسن بجنورد، 300 غذا در شهرستان شیروان و 400 پرس در بیمارستان شهرستان اسفراین در بین بیماران کرونایی و پرسنل بیمارستان ها توزیع می شود.

امروز توزیع در بیمارستان امام حسن بجنورد محل نگهداری بیماران کرونایی در مرکز استان ساعت 13 و 30 با حضور نماینده ولی فقیه در بجنورد، فرمانده سپاه استان خراسان شمالی انجام می شود.

این اقدام توسط آستان قدس رضوی انجام می‌شود که علاوه بر توزیع غذا بسته‌های متبرکی نیز شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب وماسک، دستکش به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

طی این برنامه تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) باحضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت (ع) غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع می‌کنند.

انتهای پیام /