سه‌شنبه 24 مهر 1403

2 دانشجو ی دانشگاه آزاد اردکان در فضای مجازی از پایان نامه خود دفاع کردند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 دانشجو ی دانشگاه آزاد اردکان در فضای مجازی از پایان نامه خود دفاع کردند

یزد - ایرنا - معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان گفت: 2 دانشجوی کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته مدیریت بازگانی این واحد دانشگاهی از پایان نامه خود با استفاده از امکانات فضای مجازی دفاع کردند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردکان، محمود کمالی افزود: با شیوع کرونا و لزوم فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و بخشنامه سازمان مرکزی مبنی بر برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه ها به صورت مجازی، این واحد به ایجاد زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز اقدام کرد.

وی کاهش هیجان دفاع حضوری و هزینه های جلسه دفاع را از مزیت های این کار برشمرد و از آمادگی برای برگزاری کلاس های تابستانی به صورت مجازی و بر اساس زیرساخت های موجود خبر داد.

در سال تحصیلی 99- 98، قبل از اسفند ماه سال گذشته 630 دانشجو در 20 رشته دانشگاه آزاد اردکان مشغول به تحصیل بودند و با تعطیلی مراکز آموزش عالی ادامه تحصیل این افراد از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

مجموع دانشجویان مشغول به تحصیل در مراکز آموزش عالی شهرستان اردکان 6 هزار و 239 نفر است و

مرکز این شهرستان 98 هزار نفری در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

همچنین رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهردیروز (سه شنبه) گفت: تاکنون 124 هزار و 603 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت 62 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد افراد متوفی به هفت هزار و 119 تن رسید.

کیانوش جهانپور افزود: در 24 ساعت گذشته تا ظهر 30 اردیبهشت بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی ایران، 2 هزار و 111 بیمار جدید مبتلا به کووید -19 شناسایی شدند که از بین مبتلایان جدید، 424 مورد بستری (حدود 20 درصد) و هزار و 687 مورد سرپایی هستند.

وی اضافه کرد: روند نزولی فوت ناشی از بیماری کووید -19 ادامه دارد و بر اساس این گزارش ها تاکنون 97 هزار و 173 نفر از بیماران مبتلا به کووید - 19 در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و 2 هزار و 698 تن تحت مراقبت در بخش های آی. سی. یو قرار دارند.

به گفته وی تاکنون 716 هزار و 176 آزمایش آزمایش تشخیص کووید - 19 در 126 آزمایشگاه کشور انجام شده است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*