یک‌شنبه 8 مهر 1403

2 هزار تن شکر در کرمانشاه توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزار تن شکر در کرمانشاه توزیع می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه از توزیع 2 هزار تن شکر از محل تولیدات کارخانه قند بیستون خبر داد و گفت: توزیع این میزان شکر در استان حباب قیمت را در بازار می‌شکند و بازار را به حالت تعادل باز خواهد گرداند.

احسان باقرخانی روز سه شنبه به ایرنا افزود: به تازگی به خاطر کمبود شکر در بازار، قیمت این کالای اساسی روند صعودی پیدا کرده و براین اساس، مطابق با وظایف سازمانی و با اندیشیدن تمهیداتی، از محل تولیدات کارخانه قند بیستون، مقرر شد این میزان شکر در بخش‌های گوناگون مصارف مردمی، صنایع غذایی و شکربر و مراکز تولیدی قندریزی و صنوفی مانند قنادان و نان روغنی پزان توزیع شود.

وی با تشکر از همکاری و همراهی کارخانه قند بیستون کرمانشاه، به متخلفان و سودجویان نیز هشدار داد و تأکید کرد که بازرسان و کارشناسان و دست‌اندرکاران سازمان صمت باجدیت تمام با هرگونه تخلف در بازار تولید و توزیع برخورد قانونی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد در شرایط تهدید و تحریم دایمی غرب و در بحران اپیدمی کرونا، برخی به دنبال سوء استفاده از این وضعیت باشند.

باقرخانی در ادامه گفت: مراحل جذب و توزیع شکر در سطح گسترده از 18 خرداد ماه 99 شروع شده و هم اکنون 500 تن شکر برای تنظیم بازار بین شهرستان‌های تابعه استان، توزیع شده و سهمیه تخصیص‌یافته به مرکز استان، به میزان 500 تن برای توزیع در بین عمده فروشان و سهمیه کارخانه‌های مواد غذایی و شکربر، به میزان هزار تن، در حال جذب و توزیع است که این کار به‌زودی به انجام خواهد رسید. استان کرمانشاه دارای 2 کارخانه تولید قند و شکر در بخش بیستون و شهرستان اسلام آبادغرب است.

*س_برچسب‌ها_س*