جمعه 13 مهر 1403

3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند

محمدرضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر 3 شهرستان استان زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر سه شهرستان زنجان، خرمدره و ابهر در استان زنجان دارای وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، افزود: به دلیل کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نظر می‌رسد با افزایش تعداد بیماران مواجه شویم. این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم در وضعیت عادی انگاری کرونا قرار گرفته و رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته است که این وضعیت نگران کننده است. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان از افزایش تجمعات مردم خبرداد و گفت: برای ورود دیرتر به پیک پنجم کرونا باید وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش یابد. صائینی یادآور شد: با تغییر رده شغلی بوستان‌ها و مراکز تفریحی رو باز در حال حاضر این مکان‌ها در وضعیت نارنجی باز هستند. وی با بیان اینکه بوستان‌ها و مراکز تفریحی روز باز در گذشته جزو مشاغل رده چهار بودند که در حال حاضر در جزو رده شغلی گروه دو قرار گرفته و می‌توانند فعالیت کنند. این مسئول بیان داشت: تا کنون گزارش مستند در خصوص ورود ویروس هندی مشهور به دلتا در استان زنجان گزارش نشده است. انتهای پیام /