دوشنبه 16 مهر 1403

3 عضو جدید ستاد ملی ساماندهی امور جوانان منصوب شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
3 عضو جدید ستاد ملی ساماندهی امور جوانان منصوب شدند

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در احکامی جداگانه، روسای کمیسیون‌های تخصصی «اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی»، «ازدواج و خانواده» و «مشارکت اجتماعی و هویت» ستاد ملی ساماندهی امور جونان را منصوب کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور در احکامی جداگانه محمد آقاسی را به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی اوقات فراغت و آسیب های اجتماعی، علی ابوترابی را به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی ازدواج و خانواده و مجتبی تاجیک را به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی مشارکت اجتماعی و هویت ستاد ملی ساماندهی امور جوانان منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است: امید است با فراهم سازی شرایط حداکثری صاحبنظران و مسئولان دستگاه های عضو ستاد در تولید فکر و محتوا و همچنین مسئله یابی، نقد و بررسی و تکمیل برنامه های پیشنهادی در ستاد ملی ساماندهی امور جوانان به منظور کمک به تصمیم سازی مسائل حوزه های مربوطه و رسیدن به وضع مطلوب گام های موثر و ارزشمندی برداشته و زمینه های تصویب و اجرایی شدن طرح و برنامه های ملی و استانی را فراهم کنید.

به گزارش ایرنا، اکنون 3720 سازمان مردم نهاد با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان در زمینه آسیب‌های اجتماعی (متشکل از آسیب‌های رفتاری، خودکشی، خشونت‌های خیابانی، سوء‌تغذیه، فرزندان طلاق، مبارزه با اعتیاد، کودکان خیابانی و بی‌سرپرست)، فرهنگ‌سازی، اشتغال، کمک در مواقع بحران و... در کشور فعالیت می‌کنند.

*س_برچسب‌ها_س*