دوشنبه 23 مهر 1403

300 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرز توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
300 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرز توزیع شد

کرج - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: پس از اجرای طرح مواسات تاکنون بیش از 300 هزار پرس غذای گرم در نقاط مختلف استان البرز بین نیازمندان توزیع شده است.

محمد محمدی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز نیکوکار استان البرز در ماه مبارک رمضان کارهای ارزشمندی را برای کمک به محرومان و به ویژه ایتام انجام دادند.

تاپایان ماه مبارک رمضان 100 هزار سبد کالا در البرز تامین و بین خانوارهای نیازمند، مددجویان کمیته امداد و محرومان ساکن در مناطق حاشیه استان البرزتوزیع می شود.

وی اظهار داشت: در ادوار مختلف و در 6 مرحله توسط مراکز نیکوکاری این اقلام تهیه شده و با حمایت و هم افزایی کمیته امداد و قرارگاهی که تحت نظر مستقیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرج تشکیل شد تعداد بسیار زیادی سبد کالا تامین و توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با حمایت استاندار البرز و تامین اعتبار پنج میلیارد تومانی از طریق بنیاد مستضعفان، به کمک مشاغل آسیب دیده از کرونا شتافتیم.

وی بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با پیوستن یک هزارو400 حامی جدید ایتام، تعداد حامیان استان به 27 هزار و 400 نفر افزایش یافتند.

*س_برچسب‌ها_س*