دوشنبه 23 مهر 1403

40 سری جهیزیه به نوعروسان سروآباد تحویل شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
40 سری جهیزیه به نوعروسان سروآباد تحویل شد

سنندج - ایرنا - مراسم پنجمین مرحله از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط سپاه در شهرستان سروآباد در قالب 40 سری روز پنجشنبه با حضور مسوولان محلی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه سروآباد در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها اظهار داشت: سپاه در راستای تشویق و ترویج سنت حسنه ازدواج و ترغیب جوانان به این سنت اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرده و در این راستا سپاه طی 5 مرحله اقدام به اهدای 112 سری جهیزیه به نوعروسان کرد که ارزش آنها 15 میلیارد ریال بوده است.

سرهنگ جعفر غفاریان افزود: مرحله پنجم اهدای جهیزیه امروز انجام شد که 40 سری به ارزش 400 میلیون تومان است که هر سری شامل یخچال، تلویزیون، بخاری، لباسشویی، آبگرمکن، فرش و اجاق گاز است.

فرمانده سپاه سروآباد اضافه کرد: سپاه در کنار تامین امنیت و آرامش جامعه محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه را در اولویت کاری خود قرار داده که یکی از این اقدامات حمایت از نوعروسان و نو دامادان است که توانایی تامین جهیزیه و اجناس ضروری زندگی مشترک را ندارند.

غفاریان یادآور شد سپاه سروآباد در ماه مبارک رمضان نیز سه هزار و 200 بسته معیشتی را در بین خانوارهای بی بضاعت و نیازمند جامعه که در بحث ویروس کرونا دچار آسیب شده بودند، توزیع کرد.

وی تاکید کرد: ارزش هر بسته غذایی که شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و خرما بود 300 هزار تومان بود که در مجموع بیش از 900 میلیون تومان برای این منظور هزینه شد.

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

*س_برچسب‌ها_س*