چهارشنبه 4 مهر 1403

500 بسته معیشتی بین نیازمندان فردیس توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
500 بسته معیشتی بین نیازمندان فردیس توزیع شد

کرج - ایرنا - مسوول کانون های خدمت رضوی استان البرز اعلام کرد که در دومین مرحله رزمایش ماه مبارک رمضان، 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان فردیس توزیع شد.

عباس قاضی خانی شامگاه چهارشنبه در آیین اجرای رزمایش مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان فردیس افزود: بیش از 14 ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد و به عنوان یک وظیفه، کارجهادی و به نیابت از آستان قدس رضوی طرح جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان را در برنامه کاری قرار داده ایم.

وی اظهار داشت: دوازدهمین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را با مشارکت آحاد جامعه و ارگان ها، نهادها، سازمان ها، سپاه، بسیجیان، کمیته امداد، ستاد اجرایی حضرت امام (ره) بنیاد مستضعفان و سایر مراکز نیکوکاری کمیته امداد در استان گسترش پیدا کرده و کانون های خدمت رضوی در مراکز شهرستان ها، حسینیه ها، مساجد و تکایا تشکیل شده است.

مسوول کانون های خدمت رضوی استان البرز گفت: افزود: این باعث افتخار است که در کانون مرکز خدمت رضوی شهرستان فردیس با مشارکت سایر ارگان ها و نهادها از جمله کمیته امداد امروز شاهد دومین مرحله و چهاردهمین مرحله در طول این 14 ماه گذشته هستیم.

وی توضیح داد: در مرحله دوم پایان ماه مبارک رمضان از سوی کانون خدمت رضوی بین نیازمندان توسط شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*
500 بسته معیشتی بین نیازمندان فردیس توزیع شد 2