جمعه 21 اردیبهشت 1403

53 بوستان تا پایان سال مناسب سازی می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
53 بوستان تا پایان سال مناسب سازی می‌شود

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت:58 بوستان بصورت کامل مناسب سازی شده و 53 بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می‌شود.

علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران همزمان با پانزدهمین شنبه امید و افتخار و در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضا‌های عمومی تهران اظهار کرد: 2 هزار و 352 بوستان منطقه‌ای در تهران وجود دارد در سالیان گذشته 127 بوستان مناسب سازی شده بود و در این دوره نیز 58 بوستان بصورت کامل مناسب سازی شده است و 53 بوستان هم تا پایان سال مناسب سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه سرانه فضای تهران کافی است گفت: سرانه فضای سبز در بخش درون شهری 16 متر است و در برنامه ما این است تا توزیع عادلانه فضای سبز را در مناطق داشته باشیم.

مختاری تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا سرانه فضای سبز را حداقل یک متر افزایش دهیم و دربوستان منطقه 17 و منطقه 10 حدود 150 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بیش از 32 پروژه کلان در دستور کار است و تعدادی از آن‌ها تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد و تا پایان سال 1500 هکتار یه کمربند سبز تهران افزود خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای دی ماه نهال و گونه گیاهی مورد را از طریق سامانه 137 به شهروندان تحویل می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری