چهارشنبه 18 مهر 1403

70هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
70هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: با همراهی و هم‌افزایی خیران و نیکوکاران از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 70هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

هدایت صفری روز شنبه با علام این خبر به خبرنگاران، افزود: برای تهیه غذا، با حمایت خیران، حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط ویروس منحوس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، برپایی سفره‌های افطاری میسر نبود، افزود: همه‌روزه از طریق 13 آشپزخانه اطعام مهدوی غذای گرم تهیه و بارعایت کامل نکات بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی 0374 - 0000 -9979 -6037 جهت اطعام و افطاری نیازمندان به نیت بانیان به‌حساب کمیته امداد واریز نمایند تا به نیت آنان در این ایام غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع شود.

صفری افزود: همچنین خیران می توانند در زمینه تهیه سبدهای معیشتی به‌صورت جیره خشک نیز مساعدت و همراهی داشته باشند.

گفتنی است بیش از 28 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 55هزار نفر از خدمات کمیته امداد امام خمینی در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

*س_برچسب‌ها_س*