چهارشنبه 4 مهر 1403

72ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
72ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه گزارش اقدامات اجرایی و خدمات شهری منطقه هشت در 3 روز گذشته و بارش کم‌سابقه برف طی چند سال اخیر را اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی های انجام شده و با هدف پیشگیری از لغزندگی معابر از صبح روز 22 بهمن همه مخازن شن منطقه8 شارژ مجدد و از تجهیزات مکانیزه بازدید و سایت‌های برفروبی آماده باش شدند.

تنهایی ادامه داد: پس از آغاز بارش و در 10 ساعت اولیه بیش از 30 تن شن مخصوص و نمک کریستال توسط خودروی مکانیزه در سطح معابر و بزرگراه‌های محدوده منطقه8 پخش شد و همین امر سبب شد از گره ترافیکی پیشگیری و تردد خوردروها به صورت روان انجام شود.

شهردار منطقه8 به خدمت رسانی 800 نفر از نیروهای پیمانکاری در حوزه‌های خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه و 14 خودرو اشاره کرد و افزود: طی 24 ساعت ابتدایی، حدود 300 نفر از نیروها در ناحیه یک مستقر شدند و با شارژ مخازن و کمک خاورهای نمک‌پاش نسبت به یخ‌زدایی معابر اقدام کردند. در ناحیه دو نیز، با انباشت 6 تن شن و نمک، تجهیز خودروهای گشتی انضباط شهری به کیسه‌های شن، آماده پیشگیری از لغزندگی معابر و خیابان های اصلی بودیم.

تنهایی با اشاره به استقرار 4 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات تخصصی برف‌روبی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) (پل آغاز)، خیابان گلبرگ روی پل امام علی (ع) و ضلع جنوبی میدان امام رضا (ع) از ساعت 4:30 دقیقه بامداد روز 23 بهمن تصریح کرد: پیش از عصر 23 بهمن با توجه به بارش سنگین برف، مرحله اول نگهداشت شهر و درخت‌تکانی انجام شد و در حال حاضر مشکل خاصی در سطح محدوده نداریم و خدمت به شهروندان و برف‌تکانی از سرشاخه‌ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است شهردار منطقه8 در پایان با توجه به حجم بارش‌ها از گردشگری زمستانه و جشنواره آدم برفی و برف بازی در سطح میادین، بوستان ها و مدارس منطقه خبر داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ گردشگری زمستانه و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان جشنواره برف بازی و آدم برفی در سطح محلات 13 گانه منطقه 8 با شروع بارش برف و رحمت الهی از تاریخ 23 بهمن ماه در حال برگزاری می باشد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

شهرداری تهران

بارش برف خدمت‌رسانی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
72ساعت خدمت‌رسانی بی‌وقفه و تلاش 800 نیرو در روزهای برفی منطقه هشت 2