چهارشنبه 18 مهر 1403

800 بسته معیشتی بین نیازمندان مهاباد توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
800 بسته معیشتی بین نیازمندان مهاباد توزیع شد

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد گفت: 800 بسته حمایتی با هدف کمک به نیازمندان در اختیار اقشار آسیب‌دیده و خانواده‌های بی‌بضاعت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منوچهر مودبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سپاه و بسیج در قالب طرح کمک به اقشار ضعیف و نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شده و این بسته‌های معیشتی را برای کمک به نیازمندان این شهرستان تدارک دید.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا و حبوبات به ارزش ریالی سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مهاباد با بیان اینکه 2 هزار و 500 بسته طی سه مرحله بین نیازمندان تاکنون توزیع شده است، اضافه کرد: توزیع کمک‌های معیشتی در میان خانواده‌های نیازمند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مودبی با بیان اینکه هزینه لازم برای تامین این بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های سپاه تامین شده است، اظهار داشت: بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و نشان داده‌اند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

سرهنگ مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، ویروس کرونا به‌طور کامل ریشه‌کن شود.

6 هزار و 450 خانوار مهابادی با 12 هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و 50 دانش‌آموز، 731 ایتام و محسنین و 110 نفر دانشجو هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*