جمعه 28 اردیبهشت 1403

نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی پل ارتباطی با صداوسیما

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
نمایشگاه توانمندی‌های دانشگاه علمی کاربردی پل ارتباطی با صداوسیما

نمایشگاه کار و توانمندی‌های هنری در شهر تهران با شعار علم - ایده - ایدئولوژی - نتیجه با هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت‌های شغلی برگزار شد.

سید حسین آقا سید مرتضی، رِئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران در روز افتتاحیه نمایشگاه کار و توانمندی‌های هنری دانشجویی، خبر داد و گفت: این اولین و جامع‌ترین رویداد در زمینه کاریابی هنری در ایران است. این نمایشگاه رویدادی در زمینه کاریابی برای یک دانشجوی هنرمند است که باید به آن‌ها اعتماد کرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر گفت: این یک رویداد توسط یک تیم خبره و با هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت‌های شغلی برای متقاضیان رشته‌های هنری علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران سازماندهی شد که در تاریخ 23 تا 24 خرداد 1402 در مجتمع، ولی عصر (عج) برگزار شد. وی در ادامه گفت: دستاورد‌ها و کار افرینی و عملکرد‌های برگزیده دانشگاه در 14 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت‌های دانشگاه در حوزه‌های اجتماعی، هنری، حسابداری و کسب کار، کارآفرینی و سینما به نمایش در می‌آید. معرفی دستاورد‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 در قالب علم - ایده - ایدئولوژی - نتیجه، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت‌های یکدیگر به منظور افزایش همکاری‌های میان رشته‌های هنری، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه به سازمان‌ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاورد‌ها جهت حل مسائل کشور از جمله کار آفرینی اهداف برپایی این نمایشگاه کار و توانمندی‌های هنری است.

سید مرتضی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را گسترش ارتباط با بخش‌های برون دانشگاهی، ارتباط با وزارت ارشاد اسلامی و موسسه‌های هنری و وزرات علوم و تحقیقات و دانشگاه‌های هنری و صدا و سیما و رادیو و انعقاد قرارداد‌های همکاری مشترک، حرکت در مسیر اقتصاد و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه هنری در تهران شرق در سینما و موسیقی دانست.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: در حاشیه این نمایشگاه نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و رونمایی از دستاورد‌های جدید توسط بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده است. ارائه فرصت‌های شغلی و کار آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان هنری مستعد دانشگاه، ایجاد فرصت تعامل با سازمان‌های معتبر داخلی و بین المللی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان، استفاده از تجربیات سازمان‌ها و موسسه‌های هنری موفق از دیگر بخش‌های نمایشگاه است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سایر حوزه ها