دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه تردد در جاده‌های کشور در حال افزایش است، گفت: مسافران برنامه بازگشت از سفر را مدیریت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند. مقرری بیمه بیکاری افراد واجد شرایط از روز اول بیکاری قابل پرداخت است و مدت دریافت مقرری بیمه بیکاری جز سوابق پرداخت حق‌بیمه محسوب می‌شود. سازمان ارتباطات و نظارت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های خبری امروز شنبه از آتش سوزی گسترده در یک مرکز مهمات در اندونزی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های خبری امروز شنبه از آتش سوزی گسترده در یک مرکز مهمات در اندونزی خبر دادند.

وب‌گاه الف

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نوشهر از وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه جنگلی " سکلدره" حوالی روستای " کینج " از توابع این بخش خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور نوشهر از وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه جنگلی " سکلدره" حوالی روستای " کینج " از توابع این بخش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرهنگ «علی ملکی آهنگران» با بیان این مطلب افزود: مأموران ما در این روز در مراکز تجمع مردم و تفرجگاه‌ها حضور پیدا کرده و به وظایف خود برای حفاظت از منابع طبیعی عمل می‌کنند. وی اظهار داشت: در برخی استان‌ها دوربین‌هایی نصب شده که 50 تا 60 کیلومتر اطراف و تفرجگاه‌ها را پایش می‌کنند و علاوه بر آن در برخی مناطق از ریزپرنده‌ها...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: برای سیزده بدر که مردم به دامن طبیعت و تفرجگاه‌ها مراجعه می‌کنند، بیش از یک‌هزار و 500 واحد گشتی فعال شدند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور با اعلام آماده‌باش کامل واحدهای گشت‌زنی این حوزه در روز طبیعت و سیزده بدر گفت: برای روز سیزده بدر که مردم به دامن طبیعت و تفرجگاه ها مراجعه می کنند، بیش از یک‌هزار و 500 واحد گشتی فعال شدند.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تدوین پیش‌نویس ضوابط محافظت ساختمان‌ها در برابر آتش در همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان یک مرکز فناوری در کشور استرالیا در حال کار روی فناوری ربات‌هایی است که قادر به حرکت مستقل در جبهه‌های آتش سوزی طبیعی و ارسال اطلاعات ارزشمندی به ستادهای آتش نشانی خواهند بود.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش سوزی در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در شهر رسیف برزیل که البته تلفاتی به همراه نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بسیاری از انبارهای تجاری پایتخت نا ایمن و فرسوده است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.