چهارشنبه 6 تیر 1403

آخرین وضعیت بازگشایی محور کندوان + توضیحات پلیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت بازگشایی محور کندوان + توضیحات پلیس

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: جاده چالوس که به دلیل احتمال وقوع سیلاب در ساعت های قبل از سمت کرج مسدود شده بود، با بررسی همه جوانب بار دیگر بازگشایی شد.

سروان پژمان لطفی افزود: حوالی ساعت 16 امروز این محور به خاطر احتمال وقوع سیل بسته شده بود.

خبر مرتبط آخرین وضعیت ترافیک در جاده کندوان / محور چالوس قفل شد

رییس پلیس راه مازندران، وضعیت ترافیک در محور شمال به جنوب محور کندوان در زمان حاضر را سنگین اعلام کرد.

وی اظهار کرد: آنچه گزارش شد در نقاطی از ارتفاعات بخش مرزن آباد و کجور نوشهر آبگرفتگی رخ داده است و در محدوده این محور چنین وضعیتی شاهد نبوده ایم.

براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های مازندران ترافیک در زمان حاضر در محور هراز سنگین و در محور سوادکوه روان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود 160 کیلومتر طول دارد که 80 کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود 20 هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به 50 هزار تردد می رسد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

آخرین وضعیت بازگشایی محور کندوان + توضیحات پلیس 2