جمعه 14 اردیبهشت 1403

آخرین وضعیت فرودگاههای کشور / توصیه مهم به مسافران قبل از پرواز

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
آخرین وضعیت فرودگاههای کشور / توصیه مهم به مسافران قبل از پرواز

اقتصاد نیوز: پس از تغییراتی که چند روزگذشته در برنامه پروازهای برخی فرودگاههای کشور ایجاد شده بود هم اکنون پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد، تبریز و اصفهان به حالت عادی سابق بازگشته است.

به گزارش اقتصاد نیوز، روز گذشته سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار اطلاعیه ای، تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی را لغو شده اعلام کرد و از آغاز فرایند پذیرش مسافر در این فرودگاهها خبر داد. از آنجاییکه طی چند روز اخیر برنامه پروازهای فرودگاه تبریز و اصفهان نیز تغییراتی داشت وضعیت پرواز در این فرودگاهها را مورد بررسی قرار دادیم.

 وضعیت پرواز‌های فرودگاه تبریز

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با اعلام اینکه تمام پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و پرواز‌های این فرودگاه به حالت عادی برگشته است. وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای 199 آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پرواز‌های این فرودگاه است اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

عادی شدن شرایط فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان 

مدیر روابط عمومی فرودگاه اصفهان اعلام کرد مسافرین برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن 199 از اصفهان وشماره 352775200 ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید