چهارشنبه 13 تیر 1403

آرتور میلر

آرتور میلر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد رحمانیان گفت: تلویزیون دائما در حال آسیب زدن به خودش است. سال‌هاست که با حذف هنرمندان کاربلد و برنامه‌های پرمخاطب مثل «نود»، بیشتر از هر کسی به خودش آسیب می‌زند و به نظر می‌رسد برای مدیران فعلی تلویزیون که از سال 88 به بعد در این ساختار مشغول فعالیت هستند، موضوع مهمی نیست.

وب‌گاه عصر ایران

مونرو، یکی از مشهورترین چهره‌های تراژیک جهان، در اثر مصرف بیش از اندازه قرص‌های خواب‌آور درگذشت و مرگ او مشکوک به خودکشی تشخیص داده شد.

وب‌گاه عصر ایران

من یک زن بازنده‌ام. مردها، زیادی از من انتظار دارند؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده‌ام؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتفلیکس فیلم «بلوند» که اقتباسی از زندگی مریلین مونرو است را به کارگردانی «اندرو دامینیک» 23 سپتامبر (1 مهر 1401) منتشر خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به زودی فیلم «بلوند» به اقتباس از زندگی مریلین مونرو منتشر خواهد شد. مریلین مونرو، زنی که تحت‌تاثیر سیاست‌های سرمایه‌داری و هالیوودی، از آرزو های هنری خود فاصله گرفت و تبدیل به «ماشین پول‌سازی» افراد قدرتمند شد.

خبرگزاری دانا

با اکران فیلم «برادران لیلا» ساخته جدید سعید روستایی در کن، منتقدان در نشریات مختلف سینمایی درباره این فیلم نوشتند.

وب‌گاه عصر ایران

ساخته دو ساعت و چهل و پنج دقیقه‌ای روستایی که از طولانی‌ترین فیلم‌های امسال جشنواره کن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منتقدان روزنامه‌های خارجی و مجلات معتبر سینمایی فیلم جدید سعید روستایی را که به عنوان نماینده ایران در بخش رقابتی هفتادوپنجمین دوره از جشنواره کن حضور دارد، تحسین کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه ددلاین در مطلبی به قلم استفانی بانبری با مروری بر داستان فیلم «برادران لیلا» این فیلم را یک تجربه غیرمنتظره و غنی توصیف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم سینمایی «برادران لیلا» پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با واکنش مثبت منتقدان همراه شد.

وب‌گاه گسترش

تازه‌ترین ساخته سعید روستایی در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره کن به نمایش گذاشته شد و پس از اکران، «پیتر بردشاو» منتقد ارشد سینمایی گاردین با دادن امتیاز بسیار خوب چهار ستاره (از پنج ستاره) روبرو شد.

وب‌گاه الف

فیلم سینمایی «برادران لیلا» پس از اولین نمایش در جشنواره فیلم کن با واکنش مثبت منتقدان همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با هفتم فروردین ماه (27 مارس) روز جهانی و ملی هنرهای نمایشی، با مرور پیام‌های هنرمدان و مدیران تئاتر در کشور و عرصه بین‌الملل، می‌توان به پنج کلیدواژه ایمان، انسان، امید، حماسه و نقد به عنوان سقف انتظار آنها از هویت تئاتر در سال جاری دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز ملی تئاتر آورده است: روز ملی هنرهای نمایشی، روز تلاش برای یادآوری بیان و ایمان و تجدید پیمان با انسانیت است در تمامی گیتی. بی‌تردید چنین یاد کرد و کارکردی، این روز را جهانی و تاثیرگذار خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ابطال بخشودگی مالیات هنرمندان در سال 1401 با نظر کمیسیون تلفیق خانه ملت، تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر به خرداد سال 1401 به سبب کرونا و افتتاح نخستین سالن تئاتر کودک‌ونوجوان توسط بخش خصوصی از جمله مهمترین اخبار تئاتر نیمه نخست هفته جاری به شمار می‌روند.