چهارشنبه 13 تیر 1403

آرتور میلر

آرتور میلر

خبرگزاری میزان

متساوی الساقین، سقوط در کوه مورگان، کر، جنایات قلب، فرانکنشتاین و چنور از جمله آثار نمایشی هستند که پیش از برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سالن‌های مختلف مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

با پایان گرفتن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) شش اثر نمایشی هفته جاری در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، «متساوی الساقین» به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجبلو عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که با پایان گرفتن نمایش «فردای شب» به کارگردانی جواد اسفندیاری از روز یکشنبه 22 دی ماه در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت زمان 70 دقیقه...

خبرگزاری تسنیم

سعید تشکری می‌نویسد: رابطه میان ادبیات و خواننده همیشه اینگونه نیست که هم زیبایی‌شناسی باشد هم تاریخ داشته باشد، اما این جز وظایف ادبیات نیایشی است که هم به زیبایی‌شناسی روح مخاطب فکر کند، هم تاریخ و مستندات دینی را درون اثر جانمایی کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات یک هفته ای در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و آغاز ایام فاطمیه حیات اجرای نمایش به این عرصه بازمی‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت داوران بخش مقاله رادی‌شناسی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی 7 چکیده مقاله را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج مرحله نخست بخش چکیده مقالات رادی شناسی و اخباری از نمایش های تازه یا بازگشت نمایش ها به صحنه مهم ترین اخبار تئاتر امروز / چهارشنبه است.

خبرگزاری ایسنا

گروه داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی پس از بررسی 18 چکیده مقاله ارسالی برای حضور در این بخش، تعداد 7 چکیده مقاله را برای حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا

«جک گارفین» کارگردان سینما، تئاتر و استاد بسیاری از بازیگران هالیوودی از جمله «جیمز دین»، «استیو مک‌کوئین» و «بروس درن» در سن 89 سالگی درگذشت.

خبرگزاری میزان

تئاتر در هفته جاری با اخبار و حواشی متعددی روبرو بوده که از جمله مهمترین آنها می‌توان به رونمایی از پوستر نمایش «سقوط در کوه مورگان» به نویسندگی و کارگردانی «منیژه محامدی» که در سالن سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌شود، اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود آلودگی هوای شهر تهران اجراهای تئاتر پر شور ادامه دارد و مخاطبان را به سالن های نمایش می‌کشاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، با پایان یافتن اجرا‌های «سوگ جامه» به کارگردانی میثم عباسی در تالار سایه، «خاک و تاج» به کارگردانی زهرا صبری و «دست‌های آلوده» به کارگردانی مسعود موسوی در تالار قشقایی سه اثر تازه راهی سالن‌های قشقایی و سایه مجموعه تئاترشهر شدند. «سقوط در کوه مورگان» عنوان نمایشی به نویسندگی آرتور میلر درام...

خبرگزاری میزان

تئاتر طی هفته پیش رو در سالن‌های خصوصی میزبان نمایش‌هایی جدید خواهد بود، عمارت نوفل لوشاتو با 2 سالن از 10 نمایش میزبانی می‌کند و خانه نمایش مهرگان در دو سالن پذیرای 4 اجرا است.