چهارشنبه 13 تیر 1403

آرتور میلر

آرتور میلر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام ظرفیت 50 درصدی پذیرش مخاطبان در تماشاخانه‌ها، نه تنها به کاهش اجرای عمومی آثار منتج نشد که با حضور ستارگان تئاتر، سینما و موسیقی شاهد گرم تنور اجراهای نمایش نیمه اسفند ماه با میزبانی 27 تماشاخانه از 68 اثر نمایشی در پایتخت هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام کاهش 50 درصدی ظرفیت پذیرش مخاطبان در تماشاخانه‌ها، نه تنها به کاهش اجرای عمومی آثار منتج نشد که با حضور ستارگان سینما و تئاتر شاهد گرم شدن فصل نوین اجرای آثار نمایشی با میزبانی 27 تماشاخانه از 64 نمایش در پایتخت هستیم.

وب‌گاه الف

در هر جامعه‌ای که سرمایه اجتماعی، همبستگی اجتماعی پایین‌تر باشد، ظهور و بروز خودکشی بیشتر است. آرتور میلر درباره خودکشی این‌طور می‌گوید: «من فکر می‌کنم تمام کسانی که دست به خودکشی می‌زنند به قتل رسیده‌اند... آنها قربانی پرخاشگری و تعرض هستند یا گاهی قربانی حقیقت....»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «هنر» معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «هنر» معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

نامزدهای سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «هنر» معرفی شدند.

خبرگزاری میزان

نامزد‌های سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در گروه «هنر» معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، 50 کتاب در گروه «هنر» در موضوع های «کلیات هنر»، «هنرهای تجسمی»، «عکاسی»، «هنرهای نمایشی»، «معماری و شهرسازی»، «موسیقی»، «نمایشنامه» و «تربیت بدنی» جواز ورود به مرحله دوم داوری را کسب کردند. در موضوع «کلیات هنر» چهار کتاب زیر به عنوان نامزد معرفی شدند: 1. آشنایی با هنر: گام نخست، تألیف لوری اشنایدر...

وب‌گاه خبر آنلاین

از جمله پرفروش‌های بازار کتابِ دی‌ماه 1400 می‌توان به رمان «دایی‌جان ناپلئون» پس از درگذشت نویسنده‌اش، ایرج پزشکزاد اشاره کرد. همچنین رمان تازه شمیم بهار، «14»؛ داستان دو دختر که در بحران کرونا، زیر سایه مرگ در پی حل مشکلات‌شان‌اند، جزو پرفروش‌های این ماه است.

خبرگزاری ایسنا

ادامه فعالیت های سالن های نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد با 7 اجرا و خبرهای از اجرای های نمایش "کباب" و "پیک نیک در میدان جنگ" و... از جمله خبرهای تئاتر است.

خبرگزاری میزان

سالن‌های نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد این هفته با اجرای هفت اثر نمایشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

سعید عقیقی منتقد سینما گفت: الان فیلمسازانی را می بینیم که برای فیلم اولشان به اندازه تمام فیلم‌های تقوایی هزینه می‌کنند، اما هیچکس به آن‌ها نمی‌گوید «وسواسی». متوجه هستم که فرهادی در دوره‌ی «درباره‌ی الی...» تازگی‌ای داشته و با «جدایی...» برای دوست‌داران «افتخار ملی»، افتخاری آفریده و الان دیگر «مد» نیست، اما اهمیتی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی همزمان با هفته سوم آبان با رکوردشکنی اجراها روبرو و تنها در پایتخت، 55 اثر نمایشی در 20 سالن پذیرای مشتاقان و مخاطبان آثار هنرمندان خانواده تئاتر هستند.