دوشنبه 11 تیر 1403

آرتور میلر

آرتور میلر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان همزمان با رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» به همت شبکه مستند در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین پاسداشت سعید امیرسلیمانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما و رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» تولید جدید شبکه مستند برگزار شد. این مستند به کارگردانی و تهیه کنندگی ابوالفضل توکلی تولید شده است و شب گذشته 10 اردیبهشت با حضور جمعی از هنر دوستان و علاقه‌مندان در فرهنگسرای ارسباران از این مستند رونمایی شد. در ابتدای این مراسم ایرج راد...

خبرگزاری تسنیم

نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی نقش نقره ای خیال با هدف ترویج صحیح سبک نمایشنامه خوانی در خانه هنرمندان از برگزیدگان خود تقدیر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا نوشت: مقیمان ناکجا فیلمی محصول سال 1396 به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی بر اساس نمایشنامه مهمان‌سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت است که این روزها در سینماهای بخش هنر و تجربه اکران می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

شاملو را در حالی به جاسوسی برای آلمان ها آن هم در نوجوانی متهم می‌کنند که بعد از روی کار آمدن لنین و تشکیل اتحاد شوروی، ملک الشعرای بهار و عارف قزوینی در وصف او سروده بودند....

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تقدیر از منتخبین نمایش‌های عمارت نوفل لوشاتو در سال 1401 و آیین نکوداشت میکاییل شهرستانی، بازیگر و کارگردان پیشکسوت، شامگاه شنبه سوم تیرماه با اجرای فرزاد حسنی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

هاروکی موراکامی برترین جایزه کتاب اسپانیا را از آن خود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از سلبریتی‌ها به دلایل مختلف دین خود را به یهودیت تغییر داده‌اند که در ادامه به بررسی این دلایل می‌پردازیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویرسازی و انگاره‌سازی هالیوودی سال‌ها پیش در راستای «رؤیای آمریکایی» منجر به ایجاد سرمایه‌ای چشمگیر برای این کشور شد و امروز در مهد روزنامه‌نگاری و فعالیت‌های رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری زرد و هیجان‌طلب سرمایه‌های معنوی ما را نشانه رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارگردان تئاتر گفت: چون کسی که سرمایه می‌گذارد خواهان بازگشت آن است به همین دلیل سرمایه‌گذاران روی تئاتر ریسک نمی‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرگوش نماد ذکاوت، سرعت، تولد دوباره و امید است. امید که همه این خوبی‌ها در سال جدید و در تمام زندگی، قرین همه انسان‌ها باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساعت سال تحویل 1402 درچه ساعتی است؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دوبلاژ کارتون «سندباد» گفت: نمایش «نگاهی از پل» نوشته آرتور میلر که در دهه 40 توسط زنده یاد «پرویز بهرام» روی صحنه رفته بود، پاییز 1401 دوباره روی صحنه خواهد رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز تولد الیا کازان از کارگردان‌ها و نویسندگان مشهور دنیاست. گزارش زیر نگاهی گذرا به زندگی هنری و سیاسی او دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد رحمانیان اعلام کرد که از سال 88 ساخت تله تئاتر از تلویزیون حذف شده و این موضوع به نوعی خودزنی برای تلویزیون به حساب می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «نزدیک به 13 سال است که ساختار تله‌تئاتر از تلویزیون حذف شده است. تلویزیون نیز نسبت به شرایط موجود آگاه نیست و دنبال نجات نمی‌گردد. می توان گفت بازگشت تله‌تئاتر مخاطبان ریخته شده تلویزیون را باز می‌گرداند.»