جمعه 13 مهر 1403

آرمان‌های امام خمینی (ره) قله اهداف مسیر انقلاب است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آرمان‌های امام خمینی (ره) قله اهداف مسیر انقلاب است

رئیس ستاد مردمی یاران محمد، حامیان رئیسی استان زنجان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شعارهای امام خمینی (ره) را پرچم انقلاب می‌دانیم و آرمان‌های امام (ره) را در مسیر خود به‌عنوان قله هدف قرار داده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ حسین عبادتی شامگاه پنجشنبه در اجتماع بزرگ مردمی حامیان آیت‌اله رئیسی در زنجان اظهار داشت: هر کس از راه و مسیر امام خمینی (ره) خارج شود از اسلام، منحرف شده چرا که حرف ایشان، حرف اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعد از گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شعارهای امام خمینی (ره) را پرچم انقلاب می‌دانیم و آرمان‌های امام (ره) را در مسیر خود به عنوان قله هدف قرار داده‌ایم.

عبادتی با بیان اینکه منتخب مردم، کسی است که درد و رنج مردم را بفهمد، تصریح کرد: منتخب مردم، کسی نیست که در خانه‌های شمال تهران بنشیند و بگوید من منتخب مردم هستم!

رئیس ستاد مردمی یاران محمد، حامیان رئیسی استان زنجان گفت: بعد از اینکه شورای نگهبان، مسئولیت را از دوش آقای سعید محمد برداشت، ایشان مسئولیت اصلی را رها نکرده و شهربه‌شهر و استان‌به‌استان برای انجام وظیفه می‌روند که این ویژگی تفکر انقلابی است.

به گزارش موج رسا؛ مداحی و سرودن شعر توسط شاعر و مداح انقلابی از بخش‌های دیگر این برنامه بود که از ساعت 19 عصر روز پنجشنبه (13 خرداد) در محل پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان آغاز شد.

انتهای پیام /