جمعه 27 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه فرارو

استاندار خراسان جنوبی گفت: با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن طبس در بیمارستان یزد تعداد جان‌باختگان این حادثه به 52 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

بیرجند - استاندار خراسان جنوبی گفت: با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن طبس در بیمارستان یزد تعداد جان‌باختگان این حادثه به 52 نفر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن طبس در بیمارستان یزد تعداد جان‌باختگان این حادثه به 52 نفر رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاندار خراسان جنوبی گفت: با فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه معدن طبس در بیمارستان یزد تعداد جان‌باختگان این حادثه به 52 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار خراسان جنوبی از فوت یکی دیگر از معدن‌کاران حادثه دیده در طبس خبر داد.

وب‌گاه الف

نماینده رهبر انقلاب در شهرستان‌های عشق آباد، بشرویه و فردوس برای دیدار با خانواده معدنچیان حادثه معدن طبس حضور یافت و هدایایی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این خانواده‌ها اهدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم گفت: این پویش به پیشنهاد قرارگاه جلسات خانگی قرآن کریم و به همت همه دستگاه‌ها و فعالان قرآنی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، برگزار می‌شود. حجت الاسلام محسن آمره افزود: این پویش شامل قرائت همگانی و روزانه سوره مبارکه نصر به منظور قوت قلب و امداد بازوان نیرو‌های مقاومت است و مخاطبان...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده رهبر معظم انقلاب به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان اخیر معدن وارد طبس شد و برای همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان، در منزل خانواده‌های مصیبت‌دیده‌ی این حادثه حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با هدف دیدار با خانواده حادثه دیدگان معدن زغال سنگ طبس آیت الله مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به این شهر سفر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتقال دهنده مکتب مقاومت به فرزندان، مادران هستند و در نگاه جدید غرب زنان به عنوان برده‌های اقتصاد نوین غرب محسوب می‌شوند.

وب‌گاه ورزش سه

مسئولان ورزش آستان قدس درصدد هستند چمن ورزشگاه امام رضا (ع) را در شرایط ایده‌آل در اختیار تیم ملی بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه جمعه، 6 مهر 1403 در خانه «گفتارها» در شبکه اجتماعی کلابهاوس، همزمان با هفته دفاع مقدس، نشستی با عنوان «تاریخ جنگ تحمیلی؛ بررسی کتاب تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق» با سخنرانی آقای دکتر حسین علایی، استاد تمام دانشگاه، فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه و از فرماندهان ارشد دفاع مقدس، برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رئیس کتابخانه غازی خسروبیگ گفت: بخش کودک کتابخانه‌های ایران مرا تحت تاثیر قرار داد چون دنبال ایجاد بخش کودک در کتابخانه‌مان هستیم و با این روش می‌توان کودکان را با کتاب آشنا کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اعضای شورایعالی اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کردند.