سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری میزان

در نشست هم‌اندیشی دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی با مدیران و کارشناسان معاونت حقوقی این آستان، بر کارآمدی، دقت و شفافیت، به‌عنوان اساس فعالیت حقوقی در آستان قدس رضوی تأکید شد.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی نخستین مدیر جمهوری اسلامی نیست که چنین دامادهای خوش‌شانسی دارد. در این گزارش به دیگر دامادها در سیستم جمهوری اسلامی پرداخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با تاکید براینکه در اسلامی سازی علوم انسانی هرگز به دنبال این نیستیم که تعلیم نظریه های غربی در دانشگاه به طور کلی تعطیل شود، گفت: در عین حال باید دقت داشت که از علوم انسانی غربی بت سازی نشود بلکه همراه با نقد و تحلیل، تدریس شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از نخبگان جوان خواست با توسل به اهل بیت (ع) و تلاش و پشتکار به شکوفایی حداکثری برسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت آستان قدس رضوی ضمن حضور در مرکز نگهداری از کودکان خیابانی «صدف» وگفت‌وگو با مدیر و کارکنان مرکز و نیز جمعی از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست ساکن «خانه امن»، شنونده دردل‌ها و دغدغه‌های آن‌ها شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوزخ در آیین زرتشتی، تاریکی است. هرچند در روایت‌های اسلامی نیز به تاریکی جهنم اشاره شده، ویژگی بارز و اصلی جهنم در روایت‌های اسلامی، آتش بسیار سوزان آن است. دوزخ در کیش زرتشتی اما به تاریکی‌اش شناخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه حافظه جهانی، حفظ آثار مهم فرهنگی در کشورهای مختلف است، در میان کشورها ایران بیش از هر نوع دیگری آثار مکتوب خود را در این برنامه به ثبت رسانده است.

خبرگزاری ایسنا

هشتاد و چهار سال قبل بر اساس نیتی که بازرگانی ایرانی داشت، کتابخانه‌ای بزرگ و غنی برای ارتقای فرهنگ عامه وقف آستان قدس رضوی شد و از آن روز تا کنون این کتابخانه هر سال براساس نیت‌های آن مرد فرهنگی بر مدار تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران می‌چرخد.

خبرگزاری میزان

قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: لطف امام رضا (ع) شامل حال من شد که توانستم عنوان خادمی ایشان را داشته باشم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: ما معلم اخلاقی به نام آقا تختی داریم و چه بخواهیم یا نخواهیم همیشه کشتی را با نام جهان پهلوان تختی می‌شناسند.

خبرگزاری تسنیم

علی رمضانی با حکم معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرعاملی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا

دارنده مدال های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک به عنوان خادم افتخاری حرم حضرت رضا (ع) انتخاب شد.

خبرگزاری دانا

سرهنگ کریمی گفت: شجاعت و توانمندی مدیریتی و رزمی از دیگر ویژگی های برجسته شهید «عبدالله خسروی» بود که با انگیزه فراوان در عملیات های مختلف نقش آفرینی کرد و شهید «عبدالله خسروی» به معنای واقعی نابغه اطلاعات و عملیات بود که با مدیریت قوی، ابتکار و خلاقیت در بسیاری از صحنه های عملیاتی و میدانی خوش درخشید.