سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه الف

همزمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، یک مسیحی رومانیایی ضمن زیارت مجازی حرم مطهر حضرت رضا (ع)، به دین مبین اسلام مشرف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دومین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی سوره «فصل اسلام» به موضوع «تبلیغ اسلام؛ بررسی یک تجربه‌ی تاریخی» اختصاص داشت. میهمان این برنامه مهدی خواجه پیری فعال بین المللی و رئیس مرکز بین المللی میکروفیلم نور در دهلی بود. دیانی در ابتدای برنامه از خواجه پیری پرسید که شما حدود چهار دهه است که با مسلمانان شهر‌های مختلف هند سرو کار دارید اهمیت مسلمانان شرق...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی خواجه پیری از چالش های مبلغان امروزی در تبلیغ دین و فرهنگ گفت.

خبرگزاری مهر

خواجه‌پیری، فعال بین المللی گفت: امروز اکثر خانه های فرهنگ ما با یک نفر اداره می شود و تمام نیروهای آن حذف و یا تعطیل شدند درحالیکه تمام اینها ظرفیت های بسیاری برای تبلیغ دین اسلام داشتند.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مذهبی با اشاره به اقدامات مناسب آستان قدس رضوی در شرایط کرونایی گفت: افراط و تفریط از جهل نشأت می‌گیرد و ناشی از عدم آگاهی نسبت به اهل بیت (ع) و مکتب اسلام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا 30 آذر ماه تمدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سپیده دم 17 ربیع الاول روشن‌تر از همیشه است زیرا انوار میلاد خورشید نبوت و امامت، آیت‌های پر فروغ یزدانی بر جهان تابید و مشعل هدایت به دست محمد مصطفی (ص) خاتم رسولان و فرزندان طاهرش سپرده شد تا افواج مومنان به رستگاری جاودان رهنمون شوند.

وب‌گاه عصر ایران

با دستور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی چهارقلوهای متولد شده که پدر آنان پاکبان است از حمایت ویژه این آستان مقدس برخوردار شدند.

خبرگزاری دانا

رواق دارالمرحمه حرم مطهر امام رضا (ع) در دی ماه سال 1392 همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان در مراسمی افتتاح شد. رواق دارالمرحمه با زیربنای 7900 مترمربع و 5300 متر مربع فضای عبادی مفید با ظرفیت بیش از 10 هزار نفر نمازگزار در طبقه پایین رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی احداث شده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولت سیزدهم از حدود 3 ماه قبل که سکان امور کشور را به دست گرفت، استان‌های کم برخوردار را مقصد سفرهایی قرار داده که در اشتغالزایی، رونق تولید، تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات مردم و به خصوص محرومین تاثیر مهمی دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیرعلوم و حجت الاسلام رستمی از رتبه های برتر کنکور در رویداد آینده روشن تقدیر کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه استان‌ها - همزمان با هفته وحدت، جشن بزرگ حافظان قرآن ویژه دانش‌آموزان مدارس سما کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان با فراگرفتن ویژگی های مثبت از استادان و سایر دانشگاهیان می‌توانند به فردی با ویژگی های انسانی در تراز نظام جمهوری اسلامی تبدیل شوند.