سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

اکبری گفت: یکی از کارهایی که در الهیات عملی باید انجام شود اینکه دین به عرصه جامعه بیاید و اگر این اتفاق نیفتد داعش درجامعه ظهور پیدا می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتصاب مدیرعامل خانه کتاب، دبیر هفته کتاب و مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر، در کنار کشف مجتمع غیرقانونی چاپ کتاب، اخبار مهم این هفته بودند.

وب‌گاه الف

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر لزوم توجه ویژه به تحولات پرشتاب فضای مجازی تاکید کرد و مدیریت و ممانعت از انتشار اخبار جعلی و فیک‌نیوزها را به‌عنوان یکی از کار ویژه‌های اصلی اداره کل رسانه‌های داخلی دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر لزوم توجه ویژه به تحولات پرشتاب فضای مجازی تاکید کرد و مدیریت و ممانعت از انتشار اخبار جعلی و فیک‌نیوزها را به‌عنوان یکی از کار ویژه‌های اصلی اداره کل رسانه‌های داخلی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار، روز به روز آمار نیکوکاران و خیران در حال افزایش است که این موضوع، نوید حل مشکلات و آسایش خاطر قشر‌های آسیب‌پذیر جامعه را می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

دومین جلسه «ستاد بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

شهردار تهران با صدور حکمی مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران با صدور حکمی رضا محمدی را به سمت مدیر کل حوزه امور مناطق شهرداری تهران منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دانشگاه امام صادق (ع) بخشی از ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله مهدوی کنی را بیان کرد و گفت که او جزو 5 نفر اول هسته شورای انقلاب بوده و اصرار بر تربیت دانشجو - سرباز برای اسلام و انقلاب داشت.

خبرگزاری میزان

صدا زیر گوش گلدسته‌های حرم اذان می‌خواند و آفتاب بر ترنج‌های گنبد مس پاورچین می‌رود تا زیبایی، حریر نوازشگر چشم رهگذران باشد.

خبرگزاری میزان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی در سال 99 فعالیت خوبی در حوزه صادرات داشتند که این اقدامات به دو صورت صادرات مستقیم ارزی و صادرات غیر مستقیم در ابعاد حدود 22 میلیون دلار انجام شد و در استمرار این روند، برنامه توسعه صادرات و خدمات این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

نشست مشترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادقی ریاست مرکز توسعه حل اختلاف کشور و مدیرعامل بنیاد برکت رضوی در محل تالار صلح مرکز توسعه حل اختلاف برگزار گردید.

وب‌گاه عصر ایران

از جمله سوابق اجرایی ایمان شمسایی می توان به مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس و مدیرمسئول روزنامه قدس وابسته به آستان قدس رضوی، قائم مقام و سردبیر خبرگزاری مهر، عضو هیات مدیره موسسه مطبوعاتی ایران، مشاور رییس و دبیر کمیته اطلاع رسانی سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد.