سه‌شنبه 3 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری مهر

هیئتی از انجمن گفتگوی تمدن‌های «الشرق» لبنان، به ریاست «ایلی السرغانی» با عباس خامه یار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه در اماکن مقدسه که کانون حضور مردم است، گفت: باید پدافند غیر عامل به‌عنوان کاری جهادی و اولویت‌دار در اعتاب مقدسه مدنظر قرار بگیرد.

خبرگزاری ایسنا

در مجمع سالانه شرکت قند تربت حیدریه بر این امر که تولیدات کارخانجات و شرکت‌های بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی پاک و حامی محیط زیست باشند، تاکید شد.

خبرگزاری مهر

اراک - صاحب نظران در میزگرد تخصصی «آسیب شناسی کنترل و پیشگیری از طلاق» نیاز به دادگاه‌های درمان مدار، آغاز دیرهنگام آموزش‌های پیش از ازدواج و افزایش اشراف قضات را مورد تأکید قرار دادند.

خبرگزاری میزان

در مجمع سالانه شرکت قند تربت حیدریه بر این امر که تولیدات کارخانجات و شرکت‌های بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی پاک و حامی محیط زیست باشند، تاکید شد.

خبرگزاری دانا

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: یکی از معضلات استان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های علوم پایه و علوم انسانی به خصوص در بین بانوان است.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی با سفر به قم با برخی مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی در جریان سفر خود به قم با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مراجع عظام تقلید با هشدار نسبت به توطئه آمریکا برای اختلاف‌افکنی در ایران گفت: باید در برابر این توطئه‌ها هوشیاری بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیشترین رخدادهای مهم روز به بحث حذف قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو و لایحه حذف دلار 4200 تومانی بر می گردد.

خبرگزاری ایسنا

رایزن فرهنگی سفارت ایران در ترکمنستان و رئیس مؤسسه زبان، ادبیات و نسخ خطی مختومقلی فراغی بر گسترش همکاری‌ها تأکید کردند.

خبرگزاری دانا

آش بی‌توجهی و بی‌تدبیری مسئولان در مسئله سیب‌های آذربایجان غربی آنقدر شور شده است که اینبار دلالان با یک برنامه حساب شده به فکر آسیب به سیستم اقتصادی استان و چرخه صادرات سیب درجه یک افتاده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

کتاب «با چشمانی باز» نوشته سیدمحمد سادات اخوی راهی بازار کتاب شد.

خبرگزاری دانا

زمانی با بیان اینکه نشان «طیب» با رویکرد تمدن‌سازی و با هدف ارتقای سبک زندگی شکل گرفته گفت: سامانه ارزیابی کیفیت محصولات و خدمات به نوعی ابزار راهبری برای خرید مردم و استفاده از بهترین حدمات است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صحبت با مدافعان حرم کار راحتی نیست. بیشتر آن‌ها همچنان امید دارند برای دفاع از حرم یا هر مأموریت دیگری، در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی برزمند و نقش مهمشان را ایفا کنند. مدافعان حرم در روزهای سخت و جانفرسای نبرد سوریه آموخته بودند نباید از کارها و مأموریت‌هایشان چیزی بگویند و این حالت کتمان همچنان در بیانشان هست. برادر روح‌الله حسینی از مدافعان حرم...

خبرگزاری مهر

رمان «با چشمانی باز» جدیدترین اثر سید محمد سادات اخوی، فرزند سید محمدرضا سادات اخوی از عالمان دینی تهران و یزد توسط انتشارات به نشر منتشر شد.