چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران تعداد 2000 بسته ارزاق حمایتی در پویش سفره‌ای به وسعت ایران ویژه ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

خبرگزاری میزان

کارشناس مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: خوان پربرکت امام مهربانی‌ها میهمانسرای حضرت تاریخچه طولانی دارد و عناوین مختلفی را نیز در طول ادوار مختلف داشته است.

وب‌گاه الف

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارشی اختصاصی در راستای نهضت جهش تولید با خنثی سازی نقشه دشمن به شرح ذبل می باشد: نهضت جهش تولید، خنثی سازی نقشه دشمن سال 99 از سوی مقام معظم رهبری عنوان جهش تولید به خود گرفت، اما آیا این دغدغه نیز در همین سال برای سازمان های حمایتی مانند بسیج سازندگی پر رنگ شده است؟ نگاهی اجمالی به کارنامه 20 ساله این سازمان نشان می دهد که پیش از این نیز حمایت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در برنامه هجدهم ضیافت رمضانی شبکه قرآن و معارف سیما به ابعاد شخصیتی و فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی عالم مجاهد و فیلسوف توانمند "آیت الله محمدصالح حائری مازندرانی" معروف به "علامه سمنانی" با حضور حجت الاسلام محمدمهدی گرجیان، عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پرداخته شد. گرجیان در ابتدا با اشاره به پیشینه علامه حائری اظهار داشت: مرحوم علامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت شب‌های قدر دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران تعداد 2000 بسته ارزاق حمایتی در پویش سفره‌ای به وسعت ایران ویژه ماه مبارک رمضان توزیع کرد. داود آذرنوش سرپرست دبیرخانه کانون خدمت رضوی منطقه 15 تهران در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی که به واسطه شیوع ویروس کرونا برای برخی از هموطنانمان ایجاد شده است، تصریح کرد: بیش از یک سال است که...

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیر کل دفتر انتخابات و تقسیمات سیاسی استانداری قزوین گفت: 964 داوطلب برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در استان ثبت نام کرده بودند که صلاحیت 87 درصد آنها در هیات‌های اجرایی انتخابات تایید شد.

خبرگزاری ایسنا

هر سال در اعیاد و مناسبت‌های مختلف، بویژه ماه رمضان، مهمان‌سرای حرم امام رضا (ع) میزبان تعداد زیادی زائر و مجاور حریم رضوی است؛ اما در یکی دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا، پذیرایی و تدارک افطاری از مهمانان حرم مقدور نیست. آستان قدس رضوی تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را جایگزین برنامه افطاری هرساله کرده است و هر روز چهار هزار بسته غذایی در محلات مشهد و سه هزار پرس غذا در حاشیه این شهر...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نخستین جلسه‌ای که به منظور توفیق خدمت در آستان قدس رضوی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم تأکید ایشان بر کار فرهنگی بود و اهتمام ما نیز در این آستان انجام این کار است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف با اشاره به برگزاری این کنگره در روزهای 14 و 15 اردیبهشت‌ماه گفت: 30 شخصیت علمی و فرهنگی در این دوره از کنگره به ایراد سخن می‌پردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری دومین کنگره بین‌المللی قدس شریف از برگزاری این کنگره در روزهای14 و 15 اردیبهشت ماه خبر داد. وی با بیان اینکه در این دو روز 30 نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از کشور‌های ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی امروز شنبه 11 اردیبهشت همزمان با روزجهانی کارگر در دیدار جمع محدودی از نمایندگان جامعه کارگری آستان قدس رضوی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، ضمن تبریک روز کارگر از تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران این نهاد مقدس قدردانی و اظهار کرد: هر روز، روز کارگر است، زیرا چرخ توسعه...

خبرگزاری میزان

تولیت آستان قدس رضوی گفت: حیات و حرکت چرخ‌های توسعه جامعه مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌ها کارگران است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پارسال در سیستان و بلوچستان افزون‌بر 100 میلیارد تومان کمک‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و صرف خدمت به نیازمندان شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع)، پرچم عزای علوی بر گنبد حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد برافراشته شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - بخشدار عقدا گفت: در ماه مبارک رمضان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 500 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهر توزیع کرد.