چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این اثر که به تبیین ابعاد شخصیتی چهره فراموش نشدنی مقاومت سردار شهید سلیمانی می‌پردازد به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به زبان یونانی ترجمه و توسط انتشارات تاکسیدفتیس منتشر شد و از هفته پیش به‌صورت رسمی در شبکه توزیع یونان قرار گرفت. انتشارات تاکسیدفتیس در معرفی این کتاب این‌گونه آورده است: همواره این گرایش در ما وجود داشته است که در دل...

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز 27 اردیبهشت به منظور سفری سه روزه به چند شهرستان استان با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم از قاریان انتظار دارند که رفتار و گفتار آنان جلوه‌گاه اخلاق و آداب اسلامی و رعایت آموزه‌های قرآنی باشد، تلاوت‌گری قرآن تنها یک مهارت و هنر نیست، یک مسوولیت دینی و اجتماعی نیز هست.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - طلاب نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در خراسان از مردم مظلوم فلسطین حمایت و با مردم افغانستان ابراز همدردی کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - یک تاجر آرژانتینی با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

خبرگزاری ایسنا

اینجا زندگی اصلا راحت نیست، مثل بالا رفتن از یک سربالایی تند است، نه فقط به خاطر شیبی که خانه های قوطی کبریتی را روی آن ساخته اند و زمستان ها بالا از رفتن آن داستان دارد...

خبرگزاری ایسنا

ثبت‌نام نامزدهای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم، پس از پنج روز با نام‌نویسی 592 نفر و حضور تعداد زیادی از سیاسیون دیروز (25 اردیبهشت) پایان یافت.

وب‌گاه الف

ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تمام شد. تعداد زیادی ثبت نام کردند و مانند هر دوره اکثریت آنها ناشناخته اند. اما شناخته شده ترها از کدام شهرها پا به دنیای سیاست گذاشته اند؟

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - توزیع چهارهزار و 700 بسته کمک معیشتی توسط سپاه عمار در مشهد، 37 هزار ختم قرآن در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و شناسایی 148 بیمار مبتلا به کرونا در تربت‌حیدریه از جمله اخبار کوتاه روز شنبه در استان خراسان رضوی هستند.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد شبکه خادمیاری با نیرو و مشارکت‌های مردمی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: دفاتر نمایندگی کانون‌های خادمیاری به سمت ایجاد کانون های محله محور و تخصصی حرکت می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری نوشت: ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تمام شد. تعداد زیادی ثبت نام کردند و مانند هر دوره اکثریت آنها ناشناخته اند. اما شناخته شده ترها از کدام شهرها پا به دنیای سیاست گذاشته اند؟

خبرگزاری دانا

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: آیت الله رئیسی اقتدار و قدرت لازم برای حل کردن بخش‌های زیادی از معضلات جامعه را دارد و به ایجاد تحول از سوی ایشان امیدوار هستیم.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه گفت: بنیاد کرامت وابسته به آستان قدس رضوی یک میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به زوج‌های جوان این شهرستان پرداخت کرده‌است.

خبرگزاری دانا

رونمایی از پنجره جدید زیارت در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی پنجشنبه هفته گذشته همزمان با عید سعید فطر انجام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ گروهی از خادمیاران حرم مطهر رضوی به مناسبت عید سعید فطر، با سرکشی به همراهان بیمار در بیمارستان‌ها ضمن تبریک عید و توزیع شیرینی و میوه از آن‌ها با غذای متبرک امام رضا علیه السلام پذیرایی کردند. بر این اساس 550 وعده غذای گرم میان همراهان برخی از بیماران که در اطراف بیمارستان‌ها و مهمانسرای بیمارستان امام خمینی "ره" و مرکز...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان گفت: 2 هزار بسته معیشتی، به مناسبت عید فطر و در قالب پویش دومین مرحله پویش سفره مهربانی در ملک سلیمانی، توسط خادمیاران رضوی استان تهیه و توزیع شد.