چهارشنبه 4 مهر 1403

آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر با توجه به وضعیت ترافیک و جمعیت در مشهد و شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - نماینده کانون‌های خادم‌یاری خدمت رضوی خمین گفت: 670 سبد حمایتی در نخستین مرحله از طرح سفره‌ای به وسعت ایران همزمان با شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اعلام کرد: آیین شب‌های قدر با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور تعداد معدودی از زائران در صحن‌های حرم مطهر با مرکزیت صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی در قالب پویش «ایران همدل» روز پنجشنبه با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: کشت پنبه امسال بعد از پنحج دهه ممنوعیت در سطح 50 هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

این روزها حرارت احساس تکلیف شیفتگان خدمت بالا رفته است. در روزهای منتهی به ثبت‌نام نامزدهای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400، به هر طرف که نگاه کنی فعالان و حتی غیرفعالان سیاسی با احساس تکلیف نسبت به حضور در انتخابات، نامزدی خود را اعلام می‌کنند و سندروم "من هم می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم" در حال سرایت در میان سیاسون است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: علیرغم اینکه استان ایلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس به صورت مستقیم با دشمن متجاوز درگیر بود، اما موزه متناسب با حماسه های دوران دفاع مقدس و در خور شان در این استان وجود ندارد.

خبرگزاری ایسنا

همه ساله در اعیاد و مناسبت‌های مختلف به ویژه ماه مبارک رمضان میهمان‌سرای حضرت رضا (ع) میزبان خیل عظیمی از زائران و مجاوران حریم رضوی بوده اما در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، پذیرایی و تدارک افطاری از مهمانان امام رضا (ع) مقدور نیست. آستان قدس رضوی تهیه و توزیع بسته‌های غذایی را جایگزین برنامه افطاری هرساله خود کرده و هر روز چهار هزار بسته غذایی در محلات مشهد و سه هزار پرس غذا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 تهران اعلام کرد: احداث آتش‌بر و تشکیل تیم‌های اطفای حریق در نقاط پرخطر از جمله باغات و بوستان‌های این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی گفت: روزانه چهار هزار بسته افطاری ساده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر مشهد توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مسوول امور ارزشیابی نسخ خطی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: یک قرآن خطی نفیس منسوب به دستخط امام حسن مجتبی (ع) در گنجینه قرآن و نفایس موزه آستان قدس رضوی در مشهد نگهداری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت (ع)، امام حسن مجتبی (ع) یازدهمین مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه با توزیع 156 هزار بسته معیشتی در استان البرز آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارتباطات مشکوک ظریف با مراکز غربی از جمله «گروه بین‌المللی بحران» و «نایاک» از دیرباز محل نقد جدی بخش مهمی از نهادهای نظارتی نظام بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فایننشال‌تایمز نوشت: «ابراهیم رئیسی» دو سال است که رئیس قوه قضائیه ایران است و در این مدت تلاش کرده آقازاده‌های فاسد را به دست عدالت بسپارد. همین مبارزه؛ محبوبیت قابل توجهی برای رئیسی در میان مردمی که از فساد ذله شده‌اند جلب کرده است. چند ماهی است که رئیسی بیشتر از آنکه در حوزه اصلاحات قضایی مشغول به خدمت باشد، ترجیح داده است وارد عرصه سیاست‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخشی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است: آقای [محمد محمدی] ری‌شهری، [نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی] آمد و از خوب برگزار شدن حج امسال و تأثیر حذف [شیخ علی عبدالرحمن] حذیفی و خوش‌رفتاری مسئولان عربستان سعودی‌گفت.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول گفت: با اهتمام ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی، 400 میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای نوسازی و بازسازی قنوات پیش بینی شده است.